網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月17日 星期三

【爆相爆片】慘被女友黃心穎背叛 馬國明拍劇狂NG __,爆相爆片,馬國明,黃心穎,

(讀者提供圖片)
馬國明(馬明)一直被視為男神兼筍盤,直至17年與黃心穎公開認愛後男神封盤,不少女fans大感失望。一直以來,心穎跟馬明被視為十分登對,但原來女方背住馬 ...


馬國明(馬明)一直被視為男神兼筍盤,直至17年與黃心穎公開認愛後男神封盤,不少女fans大感失望。一直以來,心穎跟馬明被視為十分登對,但原來女方背住馬明姣媾已婚的許志安,還被本報踢爆她向許志安投懷送抱又攬又錫,不禁令人對慘遭背叛的馬明深表同情。

相關新聞:【安心偷食】黃心穎冧掂許志安月月見 明目張膽用IG傳情



近日馬明忙於拍大台新劇《降魔的2.0》,日前便有讀者發現他凌晨時分在九龍灣附近的啟德河開工,但其間馬明竟頻頻NG,未知是因為日踩夜踩開工而疲倦不堪,還是因為其他事情而影響演出。



讀者陳先生日前透過《蘋果》的「爆相爆片」報料,指本月10日深夜11時半左右,見到大台外景隊在啟德河拍外景,現場除攝製隊外,還見大台安排了一部的士鏟上欄杆,車身嚴重損毀。陳先生說:「我11點幾落街買嘢食,見到TVB拍嘢,成部的士鏟咗上去半空,都好驚訝㗎,不過嗰陣未見到馬國明,到我買完嘢食返去,大概凌晨12點左右,就見到馬國明同幾個藝員喺度。」

相關新聞:【安心偷食】心穎IG閂留言功能 家姐心美驚訝:咩話?許志安?



陳先生表示雖然當時夜深,但仍有10多位途人圍觀。從陳先生提供的片段中,見馬明駕駛的士趕到現場,有兩名演員大受驚嚇坐在地上,馬明落車後向二人追問發生何事,然後走上前查看懸掛半空之的士。陳先生說:「唔知點解馬國明係咁NG,佢哋拍嚟拍去都係嗰幾個鏡頭,所以我睇咗一陣都冇等落去。」



馬明一直被視為「大台第一筍盤」,11年他與胡定欣分手後,15年9月有傳媒踢爆他跟黃心穎拍攝《為食神探》期間秘撻半年,報道指是女方主動出擊追求男方,心穎送馬明1隻數萬元手錶作生日禮物,但兩位當事人一直否認戀情。直至17年初,馬明與心穎戀情終於浮上面,有傳媒拍得馬明夜訪心穎香閨,之後本報讀者透過「爆相爆片」爆料揭二人孖住到戲院睇戲,又被本報記者發現二人撐枱腳食日本菜,連番被踢爆拍拖後,二人才公開認愛。



【編輯推介】



【獨家足本睇】黃心穎胸壓攬住啜 許志安背Sammi偷食馬明女友

https://bit.ly/2v6HdZN



【宣佈停工】爆喊向Sammi道歉 許志安承認起色心:我係一個壞咗嘅人

https://bit.ly/2KJ7Peh



【安心偷食】爆馬國明仲喺屋企睇緊波 馬媽媽對心穎印象:好普通

https://bit.ly/2Xiu5go



【安心偷食】心穎IG閂留言功能 家姐心美驚訝:咩話?許志安?

https://bit.ly/2IpHrnp



【安心偷食】杜琪峯曾警告安仔勿撇Sammi:揼咗佢我斬佢老母十碌

https://bit.ly/2InllC6



-----------------------------

熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(讀者提供圖片) 有讀者陳先生日前見到馬國明為《降魔的2.0》開工。(讀者提供圖片) 有讀者陳先生日前見到馬國明為《降魔的2.0》開工。(讀者提供圖片)
當時夜深,但仍有多人圍觀。(讀者提供圖片)

當時夜深,但仍有多人圍觀。(讀者提供圖片)
見有的士懸掛半空,馬明上前察看。(讀者提供圖片)

見有的士懸掛半空,馬明上前察看。(讀者提供圖片)
(讀者提供圖片)

(讀者提供圖片)
不過馬明不在狀態。(讀者提供圖片)

不過馬明不在狀態。(讀者提供圖片)
馬明頻頻NG,拍來拍去都是同樣鏡頭。(讀者提供圖片)

馬明頻頻NG,拍來拍去都是同樣鏡頭。(讀者提供圖片)

鍾意就快D Share啦!