網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月17日 星期三

【全城熱話】「安心偷食」震碎fans心:驚Sammi會再次抑鬱 __,Sammi,鄭秀文,

攝影:陳慧安
黃心穎背住男友馬國明跟已婚的許志安在車廂「安心偷食」,片段曝光後震驚娛圈和觀眾粉絲,讓大家對安仔失望之餘,亦見到心穎的進取姣擒,讀者觀眾都看得肉緊又心 ...


黃心穎背住男友馬國明跟已婚的許志安在車廂「安心偷食」,片段曝光後震驚娛圈和觀眾粉絲,讓大家對安仔失望之餘,亦見到心穎的進取姣擒,讀者觀眾都看得肉緊又心痛!本報在銅鑼灣作街頭訪問近50人,幾乎一致認為心穎姣力十足,更戥鄭秀文和馬國明慘。

相關新聞:【獨家足本睇】黃心穎胸壓攬住啜   許志安背Sammi偷食馬明女友



葉先生:「最慘係馬明,仲有蔡一智,女方行徑睇片都知咩事,若果我係男方唔會原諒女方,黐線咩!一次不忠百次不容!」



鄭先生:「見到女仔好主動,戥Sammi慘,安仔唔應該上架的士,作為男士要搞清楚避免呢啲情況,諗多步。」

相關新聞:【網民禱告打氣】Sammi將FB專頁封面變黑色 似無聲表達心死了



樊小姐:「Sammi好慘,黃心穎明知安仔係有婦之夫都咁做,覺得佢好唔知醜,覺得件事女方錯啲,挨晒又勁姣十指緊扣,又忍唔住除口罩咀人,睇到勁嬲。」



陸小姐:「驚Sammi會再次抑鬱,婚姻要互相忍讓,但搞到咁大都幾難,冇眼睇。」



黃先生:「都會戥Sammi慘,見到片中女性好主動。」



李小姐:「睇到個畫面雖然未完全知道真偽,但望完作為女性唔會原諒對方。」



胡小姐:「女仔好進取,十年未食過飯咁,男人有呢個反應係正常,令人睇到好憤怒,兩個仲係基督徒,冇尊重婚姻法。」



陳小姐:「好震撼消息,個女唔簡單,姣婆遇着脂粉客,男嘅唔識珍惜冇法,女方最錯,明知男人有老婆仲咁進取,爬晒上去喎,好明顯係擒住唔畀佢走嗰隻!」



-----------------------------

熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



攝影:陳慧安 陸小姐(左)、樊小姐 陸小姐(左)、樊小姐
李小姐、黃先生

李小姐、黃先生
鄭先生(左)、葉先生

鄭先生(左)、葉先生

鍾意就快D Share啦!