掃呢頁CODE去手機

2019年11月5日 星期二

江嘉敏:年年有進步!江嘉敏開心25歲前克服咗呢樣嘢 __,江嘉敏,

江嘉敏今年克服咗怕水,認真叻女!藝人江嘉敏(Kaman)本月4日就踏入25歲,一班好姊妹麥明詩、劉佩玥、馮盈盈等特別為她舉行生日會,Kaman即時將相 ...


江嘉敏今年克服咗怕水,認真叻女!


藝人江嘉敏(Kaman)本月4日就踏入25歲,一班好姊妹麥明詩、劉佩玥、馮盈盈等特別為她舉行生日會,Kaman即時將相片放上網同大家分享,並回顧過去一年。她留言:「生日快樂to Me!又大了一點點!終於18歲半囉!一年比一年的生日開心!生日飯生日蛋糕都每一年遞增!當然體重也是!看着自己每年都有進步,的確想謝謝身邊的每一位好朋友!亦謝家人跟Fans一路來默默的支持!我會繼續努力,去學習去進步!」她又開心表示今年最大進步是克服了怕水並去學潛水:「不知道來年可以克服甚麼困難呢?亦要謝謝超人跟一班朋友好細心背住我搞了一個生日surprise給我,我見到整班朋友一起say "Happy Birthday!" 真嚇了一跳!今年許的生日願望,跟小時候的是一樣,想世界和平!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!