掃呢頁CODE去手機

2019年11月5日 星期二

李旻芳:跟足傳統!《東張》李旻芳紅噹噹上頭 __,李旻芳,

李旻芳結婚喇!無綫節目《東張西望》主持李旻芳與未婚夫黃耀英(Darren)將於明天舉行婚禮,二人剛剛分別進行上頭儀式,李旻芳依足傳統穿着紅色睡衣、吃過 ...


李旻芳結婚喇!


無綫節目《東張西望》主持李旻芳與未婚夫黃耀英(Darren)將於明天舉行婚禮,二人剛剛分別進行上頭儀式,李旻芳依足傳統穿着紅色睡衣、吃過湯圓,而Darren的家人則送上利是給他,祝福他們百頭到老、永結同心。李旻芳接受東網訪問時開心謂:「有二十個親朋戚友嚟陪我上頭,大家都好開心,主要係今晚唔可以同黃耀英見面,佢話就算一晚都唔想分開,我梳頭嗰陣佢係咁打畀我,不過一切都好順利。」估唔到Darren咁癡纏喎!


而Darren坦言自己來自英式家庭,所以不太依傳統進行,他笑言:「我哋全家都唔知要做啲乜同準備啲乜,好在旻芳就當我哋好似小朋友咁,寫低張貓紙,我哋就跟住次序跟足去做,點知最後發覺我哋冇點晒啲香同蠟燭嘅,於是由頭到尾再做多次,最終先順利完成。初頭我都覺得呢啲嘢好冇所謂,但做完之後先覺得有意義,一家人咁用心為我做一樣嘢,係幾感動嘅。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!