掃呢頁CODE去手機

2019年11月5日 星期二

【世紀辯論】杜汶澤無奈表情包 陳百祥金句重點節錄 娛樂,杜汶澤,陳百祥

(直播截圖)
荷蘭叻金句:「你唔好將個別例子拎出嚟講!」「如果佢哋(年輕人)知道要爭取咩,咁就最好啦,但係我睇唔到囉。」「大聲唔代表啱,激動又唔代表對。」「(721 ...






荷蘭叻金句:

「你唔好將個別例子拎出嚟講!」



「如果佢哋(年輕人)知道要爭取咩,咁就最好啦,但係我睇唔到囉。」



「大聲唔代表啱,激動又唔代表對。」



「(721事件)嗰度無攻擊性武器。嗰度有幾百人毆鬥。我睇到嘅係毆鬥、互毆,大家都睇到。你話唔係咪冇辦法啦。」



「有人明就得啦,唔使個個都明嘅。」



「邊有人強姦你啦,佢哋返工都冇力啦,邊有強姦你啊?邊度有死人啊?全部都冇屍體又點會有死人啊?我真係唔知呢啲係咩海市蜃樓。」



「點解要畀你睇委任證?」



「而家嗰啲科技係封咗樣都搵到個人。」



「委任證係當天下太平嘅時候,你想睇佢係唔係警察嗰時拎出嚟。」



「你覺得有問題咪獨立調查囉,我就覺得冇問題。」



「我睇新聞嘅、睇直播嘅。(阿澤:『你睇TVB嘅啫。』)我個個都睇,我三個台都睇。」



「我唔識聽佢嗰種講法,佢講咗就得啦。」



而對於以上阿叻的金句,阿澤全以無奈的表情面對。



(直播截圖) 阿澤接近一半時間都以無奈表情望向鏡頭外。(直播截圖) 阿澤接近一半時間都以無奈表情望向鏡頭外。(直播截圖)
阿叻發表意見嚇到阿澤呆一呆(直播截圖)

阿叻發表意見嚇到阿澤呆一呆(直播截圖)
然後發現「佢真係唔識㗎喎」後,阿澤忍俊不禁要掩嘴笑。(直播截圖)

然後發現「佢真係唔識㗎喎」後,阿澤忍俊不禁要掩嘴笑。(直播截圖)

鍾意就快D Share啦!