掃呢頁CODE去手機

2019年11月5日 星期二

杜汶澤、陳百祥港台直播節目《視點31》對戰 杜汶澤:我無錢都唔做護旗手啦! __,杜汶澤,陳百祥,

杜汶澤、陳百祥港台直播節目《視點31》對戰 杜汶澤:我無錢都唔做護旗手|新蚊娛樂|
香港反修訂《逃犯條例》運動由6月自今,一直未停,警民衝突更是日溢嚴重,而港台直播節目《視點31》向來勇於邀請不同人士同坐一起,討論現時香港局勢!繼早前 ...


香港反修訂《逃犯條例》運動由6月自今,一直未停,警民衝突更是日溢嚴重,而港台直播節目《視點31》向來勇於邀請不同人士同坐一起,討論現時香港局勢!繼早前,有朱凱迪何君堯後,今次就請來多次為香港人發聲的杜汶澤,以及多次身體力行撐警的陳百祥(叻哥)同場舌戰,惹起網民熱烈關注!節目直播期間,最高峰有27.5萬人觀看兩位唇槍舌劍,金句爆出,現就同大家整理一下雙方的金句吧!

撰文:火星異種人|圖片來源:《視點31》Facebook





杜汶澤、陳百祥港台對戰論港20大金句

杜汶澤:「支持開槍絕對滅絕人性!」

杜汶澤:「美國有人開槍,香港就可以開槍?!」

杜汶澤

杜汶澤:「同你溝通真係無意思!」

杜汶澤:「伍淑清對中文理解唔係太清楚,你要放棄首先你要擁有,年輕人本身唔係佢擁有,我都唔知佢點放棄。」



杜汶澤





杜汶澤:「我咪俾上面封殺咗!」,陳百祥即反問:「咩叫封殺呀?有封殺嘅咩?!」之後全場DEAD AIR!

杜汶澤:「我無錢都唔做護旗手」



杜汶澤

杜汶澤:「佢真係唔識㗎喎!」

杜汶澤:「如果我係佢睇法,我死咗去」(對於元朗721事件)





杜汶澤:「點解香港人咁憎陳百祥,就係因為咁,因為佢覺得有人憎都冇所謂。」

杜汶澤:「我真係開始認同叻哥諗法!」

陳百祥:「我唔識你哋年青人嘅諗法,我年紀較大,可能有鴻溝!」

陳百祥:「無普通話點認識中國?年青人唔會對國家國語有深入鐘意認識」





陳百祥:「開真槍係必需,係生命垂危下,最近得把槍,唯有用槍。」

陳百祥:「警察委任證喺天下太平嗰陣,有人想知嗰個係咪警察,咁對方先拎出來俾你睇嘅!」

陳百祥:「我係亂咁講嘢,人有獨立思維,我睇係正確,警察係唯一維持治安,做咗磨心,咪撐佢哋,佢地一定要出嚟保護。」

陳百祥:「嗰個係民調,但我唔信呀。」



杜汶澤





陳百祥:「我剩係睇毆鬥,點會係打?班人只係得滕條、膠通。」(對於元朗721事件)

陳百祥:「有犯事就要懲罰,你反抗就要捉到你,邊個得閒強 姦你?你唔好抹黑警察喇,佢邊度強 姦你?點會有死人?冚棒唥都冇屍體。」

陳百祥:「中央俾你咁選就咁選,你依家一家要反中國?要叛國?搞壞香港!」

陳百祥:「依家啲科技係蒙住樣都搵到嗰個人!」


來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!