掃呢頁CODE去手機

2019年11月5日 星期二

【世紀辯論】阿叻教警察點用委任證:天下太平維持秩序咪畀你睇 __,阿叻,陳百祥,

(左圖:資料圖片/右圖:港台facebook截圖)
杜汶澤與陳百祥應港台邀請在facebooklive論戰,最高峯的收看人數直達27萬,兩人激辯花火四濺。阿叻在辯論中講到支持成立獨立調查委員會:「件事都 ...


杜汶澤與陳百祥應港台邀請在facebook live論戰,最高峯的收看人數直達27萬,兩人激辯花火四濺。阿叻在辯論中講到支持成立獨立調查委員會:「件事都未平息,你查咩,如果而家有獨立調查委員會就係審警,你都冇fact。委員會係要查晒成件事,點解要打學生?喔,原來你係暴徒。」阿澤以藍絲口脗回應:「查埋美國有冇出錢啦。」阿叻認同:「呢啲唔使查啦,唔係邊有資源呀?」阿叻同時堅持:「你都係想查警察啫。」

相關新聞:【世紀辯論】黃秋生預測杜汶澤穩勝︰係唔講得粗口會縛手縛腳



講到查警察,話題引伸至委任證的問題,阿叻問:「點解要畀你睇委任證呀?」阿澤質疑如何分辨警員,阿叻反駁:「之後再查囉,全部有片呀,而家啲科技蒙咗面都搵到人,邊度出勤、有晒編號,你冇聽保安司講咩?」阿澤愕然反問:「咁委任證幾時用?」阿叻又講偉論:「委任證係天下太平時,啲警察出嚟維持秩序,你想知邊個係警察先畀你睇。警察執行緊咁危險工作,點畀你睇委任證呀?唔係咁荒謬呀?槍都冇時間拎,拎委任證?」阿澤指制服上有位展示,不過阿叻指:「如果呢樣你覺得有問題,你咪去獨立調查囉。」



阿叻又舉例:「你啲記者懷疑佢,佢要拘捕你,喺冇暴力下咪畀你睇『我係警察嚟架』,你唔信佢,就問佢拎畀你睇囉。」杜汶澤反問:「而家咪係咁囉。」阿叻就即轉口風:「我都唔知你係咪記者,(記者證)係人都發到出嚟咁滯。」阿澤聞言即目瞪口呆。

相關新聞:【世紀辯論】阮民安撐阿澤完爆荷蘭叻 天佑望講出市民心聲



阿澤覺得委任證用以識別身分:「叻哥頭先講獨立調查,話可以用編制去搵,但委任證本身係用嚟識別一個警員。而家冇人帶出嚟咁滯,又蒙咗面,先唔講肢體暴力,有啲仲挑釁市民…」話未講完,阿叻斥:「市民挑釁警察咋話,警察無端端挑釁你?有冇呀?唔好夾硬調轉嚟講啦。」阿澤反諷:「叻哥應該都淨係睇新聞,睇TVB啦。」阿澤認為:「如果警員唔再show委任證出嚟,呢種互相挑釁係冇可能停止到。」



-----------------------------



-----------------------------




鍾意就快D Share啦!