掃呢頁CODE去手機

2019年11月5日 星期二

王浩信:愛到靚爆鏡 王浩信唐詩詠澳洲爆戀情 __,唐詩詠,王浩信,

王浩信、唐詩詠相隔三年再度合作,談情說愛更有默契。王浩信與唐詩詠在台慶劇《解決師》中繼劇集《不懂撒嬌的女人》相隔三年再度合作,新劇以動作戲為主,雖然沒 ...


王浩信、唐詩詠相隔三年再度合作,談情說愛更有默契。


王浩信與唐詩詠在台慶劇《解決師》中繼劇集《不懂撒嬌的女人》相隔三年再度合作,新劇以動作戲為主,雖然沒有《不》甜到漏的浪漫,但卻令有一番悽美的唯美感覺,王浩信說:「今次《解決師》以動作為主,唔係愛情劇,我同詩詠嘅愛情都係面對一啲大事件而發生,不過,好多親密畫面都喺澳洲拍,環境好靚,好唯美。」唐詩詠說:「今次嘅愛情戲同《不懂撒嬌的女人》唔一樣,係冇咁Sweet!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!