網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月28日 星期四

高以翔猝死:屢出事!《追我吧》嘉賓曾多次嘔吐吸氧 __,高以翔,

之前瀨咁多次嘢,今次真係出事…35歲台灣男星高以翔今晨傳出錄影大陸真人騷《追我吧》期間突然暈倒,更即送院搶救,消息震驚中港台!其實《追》節目於本月初推 ...




之前瀨咁多次嘢,今次真係出事…


35歲台灣男星高以翔今晨傳出錄影大陸真人騷《追我吧》期間突然暈倒,更即送院搶救,消息震驚中港台!其實《追》節目於本月初推出,至今先播出3集,不過嘉賓受傷消息就屢見不鮮,尤其節目環節極耗體能,錄製時間多在半夜,包括有嘉賓跑到嘔、屁股抽筋、甚至要上救護車吸氧等,節目活動強度及安全措施備受爭議!


屁股抽筋


本身有做開Gym嘅陳偉霆及黃景瑜,平時都有跑開步操體能,但節目中二人一個累倒、一個跪低,二人更先後跑到屁股抽筋,可見環節對體能消耗之大,二人體力不支嘅畫面更被剪成搞笑合集。


奧運金牌腳抽筋被抬走


節目第2集邀請到中國知名拳擊手、拎過兩屆奧運金牌嘅鄒市明,以及退役體操選手、同樣拎過兩面奧運體操金牌嘅李小鵬,嘉賓不僅要互相追逐,甚至要二人攀繩爬樓。鄒市明跑到體力不支,直接跌落波波池,更搞到腳抽筋無法自行爬出,要多位工作人員合力將佢抬出;李小鵬則跑到大嗌:「不行了不行了,我真的跑不動!」


小鮮肉不勝負荷多次嘔吐、吸氧


韓國組合NCT香港成員黃旭熙於節目中要在雨天下狂奔,跑到跌倒,結束後攰到企都企唔直,范丞丞、畢雯珺錄到多次嘔吐:大陸組合UNINE成員李振寧更攰到要上急救車吸氧,多位小鮮肉體力不勝負荷。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!