網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月5日 星期二

鍾欣潼:C1:老公無暇配種 阿嬌雪卵呻可憐 __,鍾欣潼,阿嬌,

阿嬌指老公近期狀態甚Fit兼更加靚仔,是「配種」的最好時機,可惜老公無暇「配種」。現年38歲的鍾欣潼(阿嬌)3年前雪3粒卵,早有計劃當媽媽。她坦言與老 ...


阿嬌指老公近期狀態甚Fit兼更加靚仔, 是「配種」的最好時機,可惜老公無暇「配種」。


現年38歲的鍾欣潼(阿嬌)3年前雪3粒卵,早有計劃當媽媽。她坦言與老公賴弘國結婚已一年,對方一直冇時間「配種」,不禁大呻:「我幾粒卵子好可憐!」並指老公近期狀態甚Fit兼更加靚仔, 是「配種」的最好時機!


阿嬌去年與台灣靚仔醫生賴弘國結婚,月前被指身形暴脹疑似有孕,原來只是賀爾蒙失調致增磅。一直想做人母的她,3年前已經雪卵,希望以多個方法早日達成願望。其實與阿嬌組成英皇「龍虎豹」的蔡卓妍(阿Sa)及容祖兒,早年在經理人霍汶希游說下,已先後雪卵。


阿Sa自爆今年7月進行第二次雪卵手術,比之次雪得還要多,超過20粒,她坦言做第二次是想多一個保障:「拎番出嚟用要解凍,個存活率得7成,就未必用到,多啲就穩陣啲。」至於曾揚言希望40歲前生小孩的祖兒,自爆2017年已做雪卵手術,主要原因是追上潮流。


「3粒其實好渺茫」


「龍虎豹」三姊妹先後雪卵,只看誰最先「用」!日前阿嬌宣傳新片《失蹤》時受訪,談到身形發胖被質疑有孕,她即「觸景傷情」說:「突然諗起我雪咗卵,3粒其實好渺茫,我都叫佢(老公)試吓,唔係點對得住嗰3粒卵!但佢仲未去試,佢唔係抗拒,因為啱啱開診所好忙,不過見佢最近瘦咗又靚仔咗,Keep住健康身體,都係好時機去配,我有狂叫佢去配呀!我幾粒可憐嘅卵子!都想快啲試吓,得就得,唔得就再諗其他方法。」


此外,談到新片以行山遇上結界為主題,她直言甚少遠足,多數陪老公在健身室做Gym,但非常冇癮:「結婚前我哋Keep住做Gym,但去到佢聽住歌都唔理我,發現好無謂,都唔係咁鍾意,而且之前參加比賽節目,依家要抖吓,休息呢段時間肥咗好多,會開始減。」她透露於戲中為了尋回行山失蹤7年的父親,不停跑山及在屋邨四圍走,體力消耗甚大。問到拍攝最難忘的事情?她笑言「攞正牌」在屋邨內嗌救命:「屋邨咁多人住,唔係幾好意思,好彩之前做好溝通,啲住客知係拍戲。記得對上一次我叫救命,係細個追住啲鴨仔,唔小心跌咗落去乾咗嘅湖度,估唔到今次有機會盡情叫救命。」


恨去百慕達探險


她表示很開心接拍真人真事改編電影,加上一向對結界話題很有興趣,並自爆曾跟阿Sa許諾,一齊到百慕達三角洲探險:「係十幾年前講嘅,當時大家咩都唔驚。依家唔知佢會唔會反口,但我都未必敢去,驚真係返唔到嚟。」


苟芸慧調理身體 保育下一代


近年不少女星趁後生雪卵,以備不時之需。廖碧兒(Bernice) 雖然未婚,但想過雪卵,她表示:「以前一直想有自己嘅家,我有呢個intention(意向),但係覺得要做多啲資料搜集,始終關 於科技嘅嘢,要認真 去研究,要好清楚先 去決定做唔做。」


至於去年結婚的苟芸慧早有生B時間表, 計劃兩年後才生兒育女,認為最好是自然懷 孕,但亦有意雪卵作後備:「依家諮詢緊醫生嘅意見,調理好身體, 但未正式進行抽卵。」


成孕率取決體質


婦產科專科醫生靳嘉仁表示,雪藏卵子是人工受孕療程的第一步,需要事前打破卵針或服用排卵藥,促進卵泡成熟及排卵。他建議女士雪卵最佳年齡為20至30歲,又指雪藏的卵子並非無限期保存,至於抽卵的數量則因人而異:「好視乎女士個人體質同年齡,其實抽得3至4粒卵子未算最差情況,有人甚至一粒都無法抽取。」


靳醫生指女士年輕時將質素較好的卵子暫時冷藏,但成功受孕始終是「有仔趁嫩生」:「成孕率最後取決於媽媽受孕體質,就算身體好,但卵巢功能依然會隨住年齡衰退。」


阿媽唔易做


醫療技術日新月異,不少女星為了替老公開枝散葉,選擇人工受孕。天后陳慧琳婚後育有大仔「蝦餃仔」劉昇,2011年自爆接受人工受孕後佗孖胎,但孖女不幸意外流產,同年她宣布人工受孕成功,翌年誕下細仔「小龍包」劉琛,一家四口幸福滿瀉。


另外,台灣藝人范瑋琪2014年為 老公陳建州(黑人)佗孖仔, 黑人爆老婆在求子期間經歷兩 次療程,打了約10次排卵針才造人成功。翌年范范順利誕下雙胞胎, 取名「飛飛」和 「翔翔」。


化妝:Yan@Ndnco
髮型:Amber Tse@IL Colpo Central
服裝:Polo Ralph Lauren
場地:香港九龍貝爾特酒店


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!