網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月19日 星期四

【體重勁升】楊思琦陀B七個月唔停工 易攰易抽筋 __,楊思琦,

41歲楊思琦現時陀B七個月但仍樂於工作,今日她身穿白色娃娃裝腳踏四吋高踭鞋工作,在尖沙嘴為保健產品專賣店主持開幕禮,囡囡楊卓穎(Krystal)亦有前 ...




41歲楊思琦現時陀B七個月但仍樂於工作,今日她身穿白色娃娃裝腳踏四吋高踭鞋工作,在尖沙嘴為保健產品專賣店主持開幕禮,囡囡楊卓穎(Krystal)亦有前來。



思琦手腳依然纖幼,坐下來接受訪問,她坦言:「呢排好易攰,休息多咗,食完嘢之後寶寶就會叫我瞓覺,每日都午睡大約兩個鐘,好瞓得,進賬咗好多(指體重)。」思琦仍然貪靚踩高踭鞋活動自如,並說:「行得遠就未必得,始終肚開始大,好重,尾龍骨同膝頭哥負荷重。」並表示老公放心她外出工作,偶爾還會在家替她按摩,思琦說:「唔知點解好容易抽筋,頻率好高,囡囡見到我抽筋會好驚,因為我一痛會大叫,但佢都好乖會幫我按摩,好懂事。」



陀B已經七個月,思琦十分眷戀這種感覺,她說:「好鍾意肚裏面BB踢吓郁吓種感覺,一個小生命喺肚中好奇妙,雖然已經第二胎,但相對當時家姐冇咁活躍。」思琦仍然保持神秘,未肯透露BB性別,近日開始挑選嬰兒用品,但還未開始佈置嬰兒房間,可以由老公出手?思琦說:「我想親力親為。」而近日有簡單工作亦會出席,不會設停工限期,喜歡熱鬧感覺。



採訪、攝影:卓寶花



楊思琦現時陀B七個月,今日穿起四吋高踭鞋工作。 楊思琦現時陀B七個月,今日穿起四吋高踭鞋工作。
思琦說最近易攰成日要瞓,亦都經常抽筋。

思琦說最近易攰成日要瞓,亦都經常抽筋。
思琦希望BB房可以自己落手布置。

思琦希望BB房可以自己落手布置。
思琦抽筋時,囡囡Krystal會為媽咪按摩。

思琦抽筋時,囡囡Krystal會為媽咪按摩。

鍾意就快D Share啦!