網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月23日 星期四

衛詩雅北海道傷腳:斷咗4/5 __,衛詩雅,

衛詩雅撐拐杖現身,更自爆受傷嚇親媽咪!
衛詩雅北海道傷腳:斷咗4/5英皇小花衛詩雅(Michelle)前晚出席慶功宴時撐拐杖現身,原來約一個月前她與友人到北海道滑雪發生意外,導致左腳嚴重骨裂 ...




衛詩雅北海道傷腳:斷咗4/5

英皇小花衛詩雅(Michelle)前晚出席慶功宴時撐拐杖現身,原來約一個月前她與友人到北海道滑雪發生意外,導致左腳嚴重骨裂:「聖誕節同朋友去玩,上雪山時發現坐緊架卡車開行中,我成個人凌空咗,諗住唔係好高就跳落去,點知墜地時個身扭咗但隻腳冇扭,立時聽到『啪』一聲。」她被送到當地醫院,發現情況較想像中嚴重:「左腳骨折,醫生話已經斷咗4/5,剩番少少黐住,如果斷埋會好麻煩。(有冇喊?)想,但忍住,第二日我即刻返港求醫,搵到個好好嘅中醫師診治。我冇諗過骨折會搞咁耐,起初隻腳腫到嚇人,又變黑色,依家已經好番好多。」

另外,去年曾於內地遇襲受傷的任達華,最近頻做運動操肌,農曆新年後會正式投入工作:「開始跳吓繩又跑得步,但要選擇性咁做,舉啞鈴就唔得住,因為受傷時膊頭撕裂,仲未完全康復。」

任達華透露膊頭撕裂仍未完全康復。
  • 任達華透露膊頭撕裂仍未完全康復。





鍾意就快D Share啦!