掃呢頁CODE去手機

2020年1月7日 星期二

朱慧敏:黎耀祥朱慧敏深水埗探老友記 __,朱慧敏,黎耀祥,

黎耀祥同朱慧敏慈心爆棚!藝人黎耀祥(祥仔)向來有慈心,日前,他與朱慧敏及阮頌陽低調送暖,到社區中心陪同一班深水埗長者「老友記」,歡度了一個下午,祥仔向 ...




黎耀祥同朱慧敏慈心爆棚!


藝人黎耀祥(祥仔)向來有慈心,日前,他與朱慧敏及阮頌陽低調送暖,到社區中心陪同一班深水埗長者「老友記」,歡度了一個下午,祥仔向來識搞氣氛,不論小朋友及大朋友都被他氹到,而祥仔表示大家見到一班老人家咁開心,而他自己感受到的,反而係老友記笑容帶畀他的那種窩心、滿足,這種充滿着愛的互動先係無價,難怪大家都經常掛在嘴邊,助人為快樂之本。祥仔坦言日後盡可能都會抽多些時間做義工,為社會添多點愛,而祥仔更上台為大家獻唱《舊歡如夢》,笑到一班老友記標眼水。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!