掃呢頁CODE去手機

2020年1月7日 星期二

張振朗野生捕獲周潤發 發哥叫得出他名字受寵若驚 __,周潤發,張振朗,發哥,

有「地獄黑仔王」的之稱TVB小生張振朗,在新一年就遇上好運,昨日(6/1)張振朗在街上捕獲周潤發,更把相片在社交網體發放,更留言:「今次仲唔到我,發哥 ...






有「地獄黑仔王」的之稱TVB小生張振朗,在新一年就遇上好運,昨日(6/1)張振朗在街上捕獲周潤發,更把相片在社交網體發放,更留言:「今次仲唔到我,發哥叫得出我個名真係好興奮,我都好想回應返(番)佢一句,唔好攞支槍指住我個頭,係...我青(驚青)!我只係好想但冇做。」

合照放上網後,引來張振朗不少好友回應,朱智賢話:「未見過你笑到咁」,高海寧就留言:「你就好啦,新年有good luck!」

網民反應同樣正面:「開心仔(死)你個地獄黑仔王轉運喇!」、「嘩,有運行啦,Go Go Go。」

近年被TVB力捧的張振朗拍劇不少,但卻不時發生「黑仔」事件,如做男主角的《牛下女高音》、《堅離地愛堅離地》都因黃心穎的「安心事件」拖累而一度抽起。

《牛下女高音》最終都可以出街,張振朗未算好黑仔。(IG圖片)

另外,3年前張振朗在屯門被商場天台飛落街的大型帳篷擊傷腰及膝蓋,要休養一段時間才康復;還有上年TVB台慶他被墮下的吊臂錄影機撞傷頭部,幸而傷勢不太嚴重。

新一年,張振朗一眾好友及網民都齊齊希望他運上好運,洗掉「地獄黑仔王」的名字。

撰文 :柴犬出動 TOPick記者


來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!