掃呢頁CODE去手機

2020年1月7日 星期二

譚嘉儀:畀人呃感情!譚嘉儀險再中招:係玩家 __,譚嘉儀,

譚嘉儀差啲又再畀人呃!歌手譚嘉儀到電台宣傳新碟,表示上來節目分享戀愛經驗,笑言:「近幾年冇經驗,細個嗰啲囉。」她又提到歌曲《CanYouHear》是關 ...




譚嘉儀差啲又再畀人呃!


歌手譚嘉儀到電台宣傳新碟,表示上來節目分享戀愛經驗,笑言:「近幾年冇經驗,細個嗰啲囉。」她又提到歌曲《Can You Hear》是關於自己一個異地戀的經驗,但最後Long D不成功而分手。她謂對方是德國人,最近自己跟姐姐去德國旅行時,仍勾起很多回憶,笑言:「好辛苦,以為自己冇嘢,但啲回憶返晒嚟。(去返之前去過嘅地方?)又冇,係啲語言、環境同以前一樣。」


她謂其實此段情已是十年前的事,但就很刻骨銘心:「可能因為我哋相識特別,我哋係喺香港認識,嗰年我喺外國讀書返嚟放暑假,佢就嚟香港旅行,我哋係喺科學館識,之後嘅發展就崎嶇得嚟又好浪漫,都拍咗一年幾。」而講到現時已單身幾年,問到可心急拍拖?她坦言:「一心急就好易揀錯人,如果遇到有potential嘅人都要留意耐啲、認識了解、溝通多啲先得,試過有個溝通咗半年但發覺嗰個人係玩家,因為畀人呃過,所以依家醒咗好多,《怎麼你不找我》就係寫畀呃我嗰個。」


而講到《勁歌金曲頒獎禮》將至,而《萬千星輝頒獎典禮》她又有幾首劇集歌入圍,問到可有信心?她坦言:「冇諗,其他人都好多好歌,所以唔好抱咁大期望,邊個攞都開心。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!