掃呢頁CODE去手機

2020年1月7日 星期二

【嫁個有錢人】炫富天后岑潔儀做阿四 誤爆屋企得一個工人姐姐 __,岑潔儀,

 互聯網圖片
前大台小花岑潔儀(Zoey)25歲已結婚,老公是馬來西亞富商Dixon,現年32歲的她已經是兩子之母,因曾在社交網晒巨鑽、波子座駕兼家族車牌「ZSDC ...




前大台小花岑潔儀(Zoey)25歲已結婚,老公是馬來西亞富商Dixon,現年32歲的她已經是兩子之母,因曾在社交網晒巨鑽、波子座駕兼家族車牌「ZSDC」、升呢做馬主、發表「買不起衣服是你的問題」言論,被網民封為「炫富天后」的她,不慎在社交網自爆屋企只有1位工人姐姐。



Zoey今日在社交網晒湊仔相,留言:「經過呢一個月,我真係好尊重所有冇姐姐,冇家人幫忙一打二的全職媽媽,更覺得自己好幸運有一個幫到手,放心的姐姐。我姐姐返到屋企嗰一刻,我差點哭出來,呢一個月真係好累,累到連病嘅資格都無,所以我只病了一日,不停食藥叫自己要快快好起來。」



由於冇工人幫手,Zoey要親自做家務兼湊仔,由朝早8點做到晚上10點:「呢份工真係不容易,洗衫、煮飯、清潔屋企、陪玩、餵食、換片、餵奶。你望落去是一件很容易的事,其實做得好真係好有難度。不過幾辛苦我都完成了,做工係辛苦,但係陪伴小孩一點都唔辛苦,我同兩個仔已經做到形影不離,孭帶孭住一個,手拖住一個,連體嬰經常在一起。」



雖然辛苦,但Zoey很珍惜這段親子時間,更自嘲:「最後我終於減肥成功,足足瘦咗8磅 #為母則強係逼出來的 #我完成了一個月艱鉅的任務 #一打二真的不容易 #老公一定要好好愛錫自己老婆 #唔好再嫌三嫌四 #話屋企唔夠乾淨 #老公講少一句當幫忙 #我可以出街食飯了」。



互聯網圖片 工人姐姐放假返家鄉,岑潔儀又要湊仔又要做家務。(互聯網圖片) 工人姐姐放假返家鄉,岑潔儀又要湊仔又要做家務。(互聯網圖片)
 親自幫囝囝沖涼(互聯網圖片)

親自幫囝囝沖涼(互聯網圖片)
 湊仔一個月瘦8磅(互聯網圖片)

湊仔一個月瘦8磅(互聯網圖片)
曾在社交網晒波子座駕及家族車牌 (互聯網圖片)

曾在社交網晒波子座駕及家族車牌 (互聯網圖片)
 晒巨鑽被指炫富(互聯網圖片)

晒巨鑽被指炫富(互聯網圖片)
 晒命做馬主(互聯網圖片)

晒命做馬主(互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!