掃呢頁CODE去手機

2020年1月21日 星期二

倪晨曦:婚後第一擊?倪晨曦晒水着派福利 __,倪晨曦,

倪晨曦繼續咁大方呀!藝人倪晨曦(Elva)今個月同從事金融行業嘅男友Vincent喺夏威夷舉行婚禮,不過佢就保持神秘,未有透露邊一日行禮,雖然一眾索爆 ...




倪晨曦繼續咁大方呀!


藝人倪晨曦(Elva)今個月同從事金融行業嘅男友Vincent喺夏威夷舉行婚禮,不過佢就保持神秘,未有透露邊一日行禮,雖然一眾索爆姊妹團包括朱韻韻、鍾浠文、簡幗儀、李月同埋Elva孖生細妹倪晨曄等都好保密,不過今日朱韻韻同鍾浠文都不約而同呻攰,仲話返到香港真係要好好休息,而倪晨曄仲分享咗個女喺派對上着到公主咁嘅跳舞片,睇嚟Elva已經舉行咗婚禮喇喎!


今日Elva就嚟個「婚後第一擊」派福利,晒出着住一件頭泳衣喺橙樹下影嘅靚相,留言:「Pick some oranges for breakfast 🍊(摘啲橙做早餐。)」有網友好奇問:「點解會着住泳衣嘅😆😆」Elva就解答:「因為泳池在旁邊🤣」而好友湛琪清留言:「So pretty!❤️Congrats again!(好靚呀!再次恭喜你!)」似乎係恭喜Elva完婚!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!