掃呢頁CODE去手機

2020年3月2日 星期一

【頭條獨家】泰國避炎拋胸晒靚臀 36E陳婉衡疫下「派糖」 #陳婉衡

另類誘惑  陳婉衡穿上有SM Feel的泳衣,再加34吋蜜桃臀,送埋甜美笑容,殺死人。
【頭條獨家】泰國避炎拋胸晒靚臀36E陳婉衡疫下「派糖」另類誘惑陳婉衡穿上有SMFeel的泳衣,再加34吋蜜桃臀,送埋甜美笑容,殺死人。全民抗疫下,唔只 ...




泰國避炎拋胸晒靚臀36E陳婉衡疫下「派糖」另類誘惑陳婉衡穿上有SMFeel的泳衣,再加34吋蜜桃臀,送埋甜美笑容,殺死人。全民抗疫下,唔只 ...




【頭條獨家】泰國避炎拋胸晒靚臀 36E陳婉衡疫下「派糖」

另類誘惑 陳婉衡穿上有SM Feel的泳衣,再加34吋蜜桃臀,送埋甜美笑容,殺死人。

全民抗疫下,唔只財爺陳茂波派錢,繼傅嘉莉 (Kelly) 喺柬埔寨拍《3日2夜》壓軸篇大晒34C「胸器」後,36E「咪神」陳婉衡(Alycia)亦緊貼「派糖」。之前她於泰國布吉島一個Resort內狂影噴血寫真,見Alycia穿上好有SM Feel的黑色泳衣浸於池水中,齋睇相已精神晒,另外又喺池邊玩「影後」,湖光山色配上34吋蜜桃靚臀,有前有後讓你快樂抗疫。採訪:方騫平

池畔升溫 Alycia擁有一副靚Body,着火紅色三點式晒深坑事業線,So Hot。
池畔升溫 Alycia擁有一副靚Body,着火紅色三點式晒深坑事業線,So Hot。
玩Cute亦得  兩件頭泳衣好可愛,Alycia嘟起小咀好得意。

玩Cute亦得 兩件頭泳衣好可愛,Alycia嘟起小咀好得意。

陳婉衡在布吉分別換咗三套性感泳衣影寫真,深坑事業線加蜜桃靚臀,完美Body睇極唔厭,被指接力「派糖」,陳婉衡大笑說:「我冇話想派『福利』,亦唔覺呢啲泳衣相會令到大家開心啲喎,只不過咁啱去咗布吉島做嘢,既然有陽光與海灘咪喺Resort內影吓相囉。其實之前我考咗健身教練牌,因為太忙,一直未開班收學生,𠵱家打算下月會開一啲健身課程。」

唔同傅嘉莉比較

而陳教練亦理解全民抗疫期間無咩事唔會點出街,所以打算拍片喺網上分享運動小貼士,教大家喺屋企點樣keep住做健身練出靚身形。「所以呢期真係花多咗時間,研究點樣鍛鍊Body,尤其見到個蜜桃臀有小小成績,咪開心share吓。最搞笑原意係着住條中間開咗個心型窿圖案嘅黑色T-Back,諗住曬個心型印出嚟,點知只係曬黑咗,徒勞無功。」記者笑問Alycia係咪用36E「兇」走「性感女神」傅嘉莉?Alycia大笑說:「唔會特別同其他人去比較,我只係想揮低我自己,愈嚟愈fit啫,除咗條腿,其實做運動付出幾多自然有幾多收穫,希望自己有好身形同時都幫到其他人。」

網民讚好 34C傅嘉莉呢輯泳衣相被網民瘋狂讚好。

網民讚好 34C傅嘉莉呢輯泳衣相被網民瘋狂讚好。
健美體形  Alycia偏向要一個健美及有線條身形,上圍幾多反而唔係重點。

健美體形 Alycia偏向要一個健美及有線條身形,上圍幾多反而唔係重點。

羨慕人哋有長腿

Alycia偏向鍾意外國女仔身形,常關注熱愛健身嘅外籍KOL,「佢哋真係好fit,係我目標,我覺得自己條腰同蜜桃臀仲可以練得再緊緻啲,線條可以再出啲,未夠滿意呀!」至於香港女藝人中,Alycia大讚簡淑兒(Jessica)、余思霆(Stitch)及朱智賢(Ashley)身形好正,「簡淑兒嬌滴滴,其實佢練到爆肌鋼條身形,有前有後,至於Jessica同Stitch除咗有靚身材,仲有雙好正嘅長腿,令我非常羨慕,無論我點努力都好,我一世都唔會擁有,因為修長美腿係唔會練到返嚟。」

行山晒臀 Alycia着住緊身衫褲行山,突顯Fit爆身形加靚臀。

行山晒臀 Alycia着住緊身衫褲行山,突顯Fit爆身形加靚臀。
升呢教練  Alycia下月開始收生教健身,希望喺逆市中殺出一條血路。

升呢教練 Alycia下月開始收生教健身,希望喺逆市中殺出一條血路。
長腿女神 擁32C、23、35的朱智賢亦唔輸蝕,更有42吋長腿。

長腿女神 擁32C、23、35的朱智賢亦唔輸蝕,更有42吋長腿。
完美身形  5呎7吋高的余思霆擁33C、24.5、34.5身材,全身零贅肉兼有修長美腿。

完美身形 5呎7吋高的余思霆擁33C、24.5、34.5身材,全身零贅肉兼有修長美腿。
鋼條型女 簡淑兒嬌滴滴,已由「仙氣女神」操到變鋼條型女。

鋼條型女 簡淑兒嬌滴滴,已由「仙氣女神」操到變鋼條型女。
健身目標  Alycia關注外籍嘅健身KOL,亦係鍛鍊目標。

健身目標 Alycia關注外籍嘅健身KOL,亦係鍛鍊目標。

鍾意就快D Share啦!