掃呢頁CODE去手機

2020年3月2日 星期一

【新冠肺炎】《東張》訪問武漢港人 Rainbow 胡淽喬 指行超市係放風時間 #Rainbow #胡淽喬

新冠肺炎(俗稱武漢肺炎)仍然情況嚴重,而且有港人滯留在武漢已經有一段時間,港府準備用包機接載滯留湖北的香港人回家,《東張西望》訪問了昔日「o靚模」胡淽 ...




新冠肺炎(俗稱武漢肺炎)仍然情況嚴重,而且有港人滯留在武漢已經有一段時間,港府準備用包機接載滯留湖北的香港人回家,《東張西望》訪問了昔日「o靚模」胡淽喬(前名胡心諾,Rainbow)在武漢的生活,以及她放棄回港機會的原因。昨天(1日)《東張西望》訪問了兩位在武漢的港人,李先生因探患病外母而滯留武漢,今日終於收到消息,港府會於星期三派專派接當地港人回港,李先生表示終於放心,亦不擔心回港後再被隔離,更指這是應該的,他說:「如果我哋唔被隔離,香港人都會好擔心,如果自我隔離,搞到成幢樓,人哋都會好驚,所以政府隔離呢樣嘢係好嘅。」

《東張西望》亦訪問了滯留武漢的Rainbow,雖然港府已有包機接港人回港,但早前Rainbow已說過會陪男友一直留守,所以今次也沒有選擇坐機回港,她說:「我當咗我男朋友係我屋企人,所以呢個時候留喺屋企人身邊都係好正常。」Rainbow現身處於武漢市中心外一小時車程的農村,該村約有200人,她解釋自己年頭飛往北京與在網上認識的男朋友見面,然後一起到武漢,她指當時是知道有武漢肺炎,但官方只指是有限度人傳人,她感到「唔係咁簡單」,所以也有準備口罩。

 

她更帶著《東張西望》參觀武漢,除了大街,還有超市,更表示這是難得的放風情況。

武漢情況。(螢幕截圖)


武漢情況。(螢幕截圖)


武漢情況。(螢幕截圖)


公廁。(螢幕截圖)


路障,禁止外來車。(螢幕截圖)


路障,禁止外來車。(螢幕截圖)


Rainbow更說:「因為我男朋友喺呢度,我唔係掉低佢返香港,其實嗰陣知男友要嚟武漢,已經有心理準備,如果我阻止唔到佢去,不如我同佢一齊去。呢啲時間無論武漢點都好,我都希望可以陪到喺我男友身邊,如果我一個人喺香港好安全,而佢喺武漢,我係點都唔會放心。」

《東張西望》更搵返佢以前啲相。(螢幕截圖)


《東張西望》更搵返佢以前啲相。(螢幕截圖)


上過《美女廚房》。(螢幕截圖)


上過《美女廚房》。(螢幕截圖)


上過《美女廚房》。(螢幕截圖)


嗰陣17歲。(螢幕截圖)


嗰陣17歲。(螢幕截圖)


嗰陣17歲。(螢幕截圖)


同而家有啲唔同樣。(螢幕截圖)


同而家有啲唔同樣。(螢幕截圖)


同而家有啲唔同樣。(螢幕截圖)


有啲包包面。(螢幕截圖)



來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!