掃呢頁CODE去手機

2020年3月2日 星期一

李居明指播《龍珠》可抗疫黃Viu即上架 網友:有埋廣東話先夠正!同你精選10個粵語配音經典畫面! #Viu #ViuTV #李居明

李居明指播《龍珠》可抗疫黃Viu即上架 網友:有埋廣東話先夠正!同你精選10個粵語配音經典畫面!|時事新聞台
李居明大師日前就拍片教大家口罩加持,昨晚(27/2)就傳出李居明接受媒體訪問時就提到,今年龍同牛是可以抗疫,還大講話如果全港電視台重播動漫《龍珠》就可 ...




李居明大師日前就拍片教大家口罩加持,昨晚(27/2)就傳出李居明接受媒體訪問時就提到,今年龍同牛是可以抗疫,還大講話如果全港電視台重播動漫龍珠》就可以化解今次的疫症!Viu Hong Kong(黃Viu)就即時抽水,將動漫《龍珠超》極速上架,但在官方Facebook上宣傳力推,頃刻吸引到大批網友留言大讚,不過亦有網友表示:若能有廣東話版就更正


撰文:異種火星人|圖片來源:李居明FACEBOOKViu Hong Kong Facebook新MONDAY|影片來源:Youtube

李居明指播《龍珠》可抗武漢肺炎

玄學家李居明大師早前就在YouTube上載多條「李居明談抗擊肺炎」短片,由親自教大家做健身操,到早前在網上瘋傳教大家用兩隻手指做出不同的手勢,並同時念出口訣「臨兵鬥者皆陣列在前」,為口罩加持,李居明更在不同短片中,都會教大家擺放風水布局及貼上符貼,還稱這就可以防疫,當然信則有不信則無。

李居明





而繼口罩加持大法後,今日(27/2)網上又再傳出,李居明大師接受電台節目訪問時,就有提到:「今年是火毒之年,再加上二黑病符飛臨南方,即代表「火毒」加會「病符」令毒上加毒,而剛好今次這場瘟疫是「火熔金」,即會傷及肺部。」另外,李居明亦有提到中國民間重視「孫悟空」,因馬騮是新金的代表,不怕火毒、火燒,而在玄學上方面,「龍」、「牛」兩屬是散火毒、散熱,以及龍在火中出世,所以李居明大師就建議:「只要全港電視台重播《龍珠》,就可以化解呢場疫症」。



【#真係㗎點解嘅好叻呀】你個口罩加持咗未!?

【#真係㗎點解嘅好叻呀】玄學家李居明大師出山傳授口罩加持大法保平安!!快啲嚟一齊學見人哋嗰個未加持都試下幫下手#新Monday #李居明 #玄學 #口罩加持 #口罩 #手指 #保平安 #新蚊武肺炎 #抗疫 #肺炎 #啌 #老爹

Posted by新Mondayon Monday, February 24, 2020



不少網友聽後都紛紛表示家中的「龍珠」模型及擺設,仲有些網友更表示「你係李居明喎,唔係鳥山明呀」、「可唔可以講埋黃金聖鬥士都可以抗疫」、「超級撒亞人抗菌?」十分抵死搞笑!







黃Viu火速即時上架《龍珠超》

Viu Hong Kong(黃Viu)聽到李居明大師的一席話後,就將動漫共131 集的《龍珠超》火速上架,仲在官方Facebook上發文抽水,並留言:「係真唔係真,真係無從稽考,但小編剩係知,其實唔使電視台播啦,上Viu就即刻有得免費睇《龍珠超》」,這個抽水Post一出,旋即吸引到大量網友留言,就連大師李居明都被驚動,並在其Facebook專頁「潮爆開運王」上轉發和表達感謝。



【Viu免費播《龍珠超》】聽聞有位大師話只要全港電視,一齊播番《龍珠》就可以化解呢場疫症!係真唔係真,真係無從稽考,但小編剩係知,其實唔使電視台播啦,上Viu…

Posted byViu Hong KongonThursday, February 27, 2020



想睇《龍珠超》播放連結可以按此呀!



有網友就在Viu Hong Kong(黃Viu)的《龍珠超》下留言,大讚今次極快手,之但是,有些網友就留言表示:「可以播龍珠改嗎」、「大師話龍珠,應該要由悟空細個開始」、「睇龍珠又點可以無廣東詰配音,當年咁Hit都係有廣東話配音!」







精選十個廣東話配音的龍珠經典畫面

其實要在公開的網站上找以前原裝的《龍珠》粵語配音都真係幾困難,之但是,以下十個精選廣東話配音的經典畫面,即使只得分幾鐘,都已經覺得好正,更有動力去尋找一整套!事不宜遲,即去睇!

睇龍珠怎可以沒有布歐呢?!

特別鐘意聽佢發嬲,之後頭頂噴煙,極似水煲滾水的聲,仲有就是講話:「我要變你做朱古力!」



比達為救大家而犧牲自己自爆一幕,一字之曰:「Man」



睇完布歐,就當然仲有「斯路」!

以前細個睇電視,見到這一幕就諗,點解悟空只係去界王神度?!

每次睇悟空變身超級撒亞人,然後不斷進化,第四代真係好鬼正!



有悟空,又怎會沒有比達呢?!



以前最初的比達是由Jimmy Kwok(郭志權)所配,就連大家好熟悉的《幽遊白書》中的「浦飯幽助」也是他所配的,但後來Jimmy於2003年退出配音界,出國留學後,就沒有再回港配音,只是出席過fans meeting!



龍殊三大經典惡人,不能不提「菲利」,而這幕無限被殺,激發悟空變成撤亞人,就更是經典中的經典。



向來Man爆,又大男人主義的比達,說要抱杜拉格斯,真是難得。



而龍珠GT最後有幕就是悟空去世,並睡在神龍身上。



神龍出現



來到最後,又怎可以少得龍珠的主題曲呢?!

一齊唱「撒亞人生於這個地方」、「細蚊,伯爺公」

其實陸家俊版本的主題曲,才是最原始的!



相關文章:陸家俊現身《流行經典50年》獻唱《龍珠二世》曾遭禁播主題曲!歌曲內含敏感字眼暗串六四?!


來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!