掃呢頁CODE去手機

2020年3月23日 星期一

李施嬅:終於返到香港!李施嬅家中隔離咩都未準備 #李施嬅 #李詩韻

返到香港喇!藝人李施嬅早前到加拿大為新劇《血與水》(Blood&Water)拍攝,惟因新冠肺炎疫情嚴峻,劇組被迫暫停拍攝,施嬅成功改機票,於今日傍晚5 ...




返到香港喇!


藝人李施嬅早前到加拿大為新劇《血與水》(Blood & Water)拍攝,惟因新冠肺炎疫情嚴峻,劇組被迫暫停拍攝,施嬅成功改機票,於今日傍晚5時45分從溫哥華返港,推住行李步出抵港大堂的她,戴上黑帽、口罩、心口掛有迷你空氣淨化機,左手佩戴追蹤手帶,拍照期間向傳媒展示家居檢疫的相關文件。


終於返港的施嬅表示鬆一口氣,並指等機票都等了一個星期,幸好前晚收到好消息,可以即時改機票返港,故沒有捱貴飛。問到檢疫過程順利?她指半小時內完成所有手續:「有交健康申報表、有檢查我嘅地址同電話係咪正確。(有探熱?採集深喉唾液?)冇病徵唔需要,同平時抵港檢查一樣,經過部量體溫機,成個過程好暢順,可能唔多人。(機上有去廁所、食嘢?)冇,自己帶咗支水樽用飲管飲,上機就消毒座位、有戴眼鏡、瞓覺戴眼罩,再用被笠住自己,落機拎行李車都有消毒,好安全!」


施嬅表示已Call車返屋企,繼而進行家居隔離14日,所以不能出席明日、本周五劇集《法證先鋒IV》的活動,又笑言未準備好隔離用品:「廁紙都未買,乜都冇Prepare,但香港叫外賣咁方便,都餓唔死嘅。(留喺屋企做咩?)可能做運動。」續謂若繼續留加,只會愈來愈緊張:「愈等愈乜都冇,酒店係冇人咁濟,淨係畀咗個網址我叫外賣,唔想留喺間房,先出去行山,不過好多人都冇戴口罩,喺我走嗰日啲山都陸續閂,同埋加拿大啱啱法例規定,保持唔到兩米距離,會罰一千蚊加紙。(有足夠口罩?)有,帶咗一盒,但當地係買唔到,劇組人員問番我攞口罩,都有畀啲佢哋。(香港夠存貨?)依家要隔離14日都OK。」


談及劇集因疫情停拍,施嬅坦言未知幾時復工,又講笑謂今年是「隔離年」:「提早12日飛過去準備、返到香港要隔離14日、如果返過去又要14日,加拿大嘅疫情一直增加緊,有好多劇集都停拍,希望疫情快啲平息。」問到當地可有排華?她指沒有:「佢哋好多都好Nice,行山會講Hello,有啲後生嘅警覺性唔高,可能冇經歷過沙士,仲會搵我影相,但依家非常時期,我都拒絕咗。(鍾嘉欣叫你去佢度?)係呀!我都嚇親,因為佢屋企有小朋友,我啱啱先入完劇組,佢好好叫我去住、又煮飯我食,驚我一個人,朋友都借架車我揸,喺呢個時候大家都好有愛。」再大爆「胡說八道會」好姊妹胡杏兒口出豪言:「佢話包機接我返香港,但後尾又話冇渠道,知佢講笑。(屋企人都放心?)反而擔心媽咪,佢喺多倫多自我隔離緊,叫咗佢唔好打牌。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!