掃呢頁CODE去手機

2020年3月23日 星期一

鍾欣潼:出入境受管制 阿嬌賴弘國返唔到香港播種? #賴弘國 #鍾欣潼 #阿嬌

最緊要大家都健康,幾時再Plan都得!藝人鍾欣潼(阿嬌)同老公賴弘國2018年結婚,二人恨B恨到出面,阿嬌4年前已經雪卵,不過兩個人太忙,阿嬌仲怨過老 ...




最緊要大家都健康,幾時再Plan都得!


藝人鍾欣潼(阿嬌)同老公賴弘國2018年結婚,二人恨B恨到出面,阿嬌4年前已經雪卵,不過兩個人太忙,阿嬌仲怨過老公唔肯配種,近月更因工作關係分隔兩地,阿嬌身在馬來西亞拍劇,賴弘國就長Stay台灣,依家疫情打到嚟,有台灣媒體更稱二人連配種計劃都要延期!


消息指二人原本定2月24日飛香港播種再植入胚胎,冇諗過被疫情打亂行程,出入境管制令預計延到4、5月嘅「造人」計劃,可能要無限期延遲…阿嬌目前人在馬來西亞,卻因鎖國政策無法成行,夫妻只好等月底阿嬌殺青後,先諗有瞁辦法飛台灣會合。消息更指賴弘國私下透露,只要有機會,兩人都好認真「造人」,佢自己今年最大嘅願望就係令阿嬌快啲成功佗B!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!