網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月16日 星期一

森美:仔仔英國趕返港避炎!森美有計唔使捱貴機票 #森美

森美仔仔喺英國趕返港避炎。新冠肺炎疫情嚴峻,森美的父母早前登上有不少確診患者的鑽石公主號郵輪,返港後要接受隔離,其於英國讀書的17歲兒子梁曦樂,因當地 ...




森美仔仔喺英國趕返港避炎。


新冠肺炎疫情嚴峻,森美的父母早前登上有不少確診患者的鑽石公主號郵輪,返港後要接受隔離,其於英國讀書的17歲兒子梁曦樂,因當地爆發疫情,亦打算返港避「炎」。


他說:「仔仔本來復活節返嚟,學校上個禮拜都話由學生決定,但我個仔就覺得今年要考公開試,想讀好啲書、上好啲堂,不如遲兩個星期先,因為上個禮拜情況都未嚴重,加上佢住嘅地方偏遠。」森美尊重仔仔的決定,不過還是提議仔仔早一周返較好,所以仔仔會下周返港,又說:「疫情嚴重咗,但都冇辦法,機票都爆晒。」他謂有點擔心:「英國之前都開始有確診,已經寄咗口罩過去,不過佢住喺郊區,見牛多過見人,只係擔心佢喺倫敦返嚟嗰陣啫。」


問到是否要搶機票,他說幸好自己有先見之明:「早幾個禮拜未開始搶,我已經買咗,所以唔使炒價,只係日子揀後咗,想改早啲返嚟都冇晒機位,留喺屋企溫書應付考試,亦唔諗住特登買貴機票叫佢趕返嚟,如果要隔離就等佢在家隔離,但係因為得一間屋,或者大家分開食飯,叫佢戴口罩,同埋留喺自己房裏面。」可擔心仔仔搭飛機是最高危?他又說早有準備:「上兩個禮拜已經寄咗口罩畀佢上機用。」


唔知幾時先可以一家團聚


他今日為節目《娛樂大家10點半》錄影,他接受訪問講到父母、兒子先後要隔離,他苦笑說:「真係估唔到,父母先隔離完冇耐,依家又到個仔。其實我啱啱先喺加拿大返嚟都自我隔離緊,唔敢同父母食飯,仲未見過父母,打算等下星期夠14日,個仔返埋嚟香港先一家團聚,依家個仔又要話隔離兩個星期,真係唔知幾時先可以一家團聚,依家惟有靠電話聯絡。」


對於英國採取「群體免疫」對抗疫情,森美認為英國與香港做法不同,自己不是專家也不清楚。森美指會說視乎情況,再考慮隨後是否讓兒子返回英國,他說:「有朋友喺當地出現發燒咳嗽症狀,醫院叫佢去睇私家醫生,但係私家醫生都掛唔到號。有朋友喺小鎮買嘢冇戴口罩,都畀人鬧唔話想見到新冠病毒,有當地人都會抗拒亞洲面孔。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!