掃呢頁CODE去手機

2020年3月20日 星期五

何依婷:選完港姐丟低咗 何依婷行Catwalk好緊張 #何依婷 #港姐

三年前選港姐,唔記得都係正常。前港姐亞軍何依婷最近第二度為無綫大型節目擔任司儀,多次獲無綫安排在大騷擔任司儀的她表現愈見揮灑自如,她笑說:「做咗幾次大 ...




三年前選港姐,唔記得都係正常。


前港姐亞軍何依婷最近第二度為無綫大型節目擔任司儀,多次獲無綫安排在大騷擔任司儀的她表現愈見揮灑自如,她笑說:「做咗幾次大騷司儀之後,今次又覺得自己再放鬆咗啲,喺台上冇咁緊張,一步一步掌握到做司儀嘅感覺,希望第日有多啲機會再做,可以累積多啲經驗啦。」


何依婷做司儀夠淡定,反而行Catwalk時有點緊張,她笑說:「今年有個特別啲環節要行Catwalk,因為選完港姐之後都冇行過,反而有少少緊張,不過,都好順利完成,感覺都好開心。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!