掃呢頁CODE去手機

2020年4月30日 星期四

【為咗個家原諒渣男】黎振燁同大台仲有10年約 大肚老婆擔心冇收入 #大台 #渣男 #黎振燁

【為咗個家原諒渣男】黎振燁同大台仲有10年約大肚老婆擔心冇收入3小時前「偷食」朱智賢獲男友謝東閔力撐開記者會道歉,兼承諾陪她走過這段艱辛路後,似乎已無 ...




  • 【為咗個家原諒渣男】黎振燁同大台仲有10年約 大肚老婆擔心冇收入
  • 3小時前




「偷食」朱智賢獲男友謝東閔力撐開記者會道歉,兼承諾陪她走過這段艱辛路後,似乎已無需再向任何人交代。

至於決心棄糟糠的人夫黎振燁,有指他昨日本計劃跟大肚老婆齊齊出現記者會,更宣佈已獲原諒。不過有傳大肚妻不願配合做「大龍鳯」,最後兩人均未露面。今日,又有最新版本,有指黎太昨日身體不適,故以健康為重,未有現身。不過,因黎振燁已知錯跪求原諒,並搬回黃大仙屋企,太太因唔想冇咗頭家,又念及多年感情,最後選擇寬恕。

事實上,今年3月跟無綫加簽5年約,跟公司共有10年合約的黎振燁,近年事業漸有起色,早前在《是咁的,法官閣下》扮演律師,更被大讚演技有進步。對於八年前由設計師決心轉行做演員的他,確是很大鼓勵,但要數最開心,莫過於由中學開始跟黎振燁拍拖,支持他參選香港先生,一起捱過艱難日子的黎太。偷食事件後,跟大台尚有10年合約的黎振燁,不單形象盡毁,事業更有機會隨時玩完零工作,臨岔在即的黎太為咗頭家,於是選擇原諒。據知黎太產子後,已答應在黎振燁父母家「坐月」,算是給渣男重新改過機會。

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

+4


鍾意就快D Share啦!