掃呢頁CODE去手機

2020年4月30日 星期四

陳德容:結束八年婚姻!陳德容強調離婚唔關第三者事 #陳德容

再見亦是朋友。曾演電視劇《梅花三弄》嘅台灣女星陳德容,2011年下嫁地產富商王贊策淡出幕前,尋日有報道指二人早於去年8月已簽紙離婚,結束八年婚姻。陳德 ...




再見亦是朋友。


曾演電視劇《梅花三弄》嘅台灣女星陳德容,2011年下嫁地產富商王贊策淡出幕前,尋日有報道指二人早於去年8月已簽紙離婚,結束八年婚姻。陳德容大讚前夫係好人,透露自己主動提出離婚,分開只係價值觀有別,加上婚後自己大部分時間於內地發展,聚少離多令感情變淡。陳德容又表示二人和平分手,並無涉及第三者,二人仍然係朋友關係,仲話上月仍有聯絡。


陳德容尋晚於社交網上載與媽媽嘅合照,形容自己係女王:「謝謝生命中每一次最真實的相遇❤️#公主不缺白馬王子 #做自己的女王 #家人是永遠的支持 #新的開始 #請多指教」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!