掃呢頁CODE去手機

2020年4月30日 星期四

自封戀足狂爸B 羅仲謙錫囡囡腳仔:我開始變態 #羅仲謙

自楊怡誕下囡囡後,楊仲謙已成為女兒控。
自封戀足狂爸B 羅仲謙錫囡囡腳仔:我開始變態自楊怡誕下囡囡後,楊仲謙已成為女兒控。在老婆楊怡於本月16日剖腹誕下女兒「小珍珠」後,羅仲謙正式當爸,雖然 ...




自封戀足狂爸B 羅仲謙錫囡囡腳仔:我開始變態

自楊怡誕下囡囡後,楊仲謙已成為女兒控。

在老婆楊怡於本月16日剖腹誕下女兒「小珍珠」後,羅仲謙正式當爸,雖然他仍要為新劇《陀槍師姐2020》拍攝,但不用開工他興奮湊女。

今日謙仔在社交網貼上錫錫「小珍珠」腳趾仔,留言:「戀足狂爸B 超愛食珍珠腳 #我發現我開始變態」。

楊怡日前也曾上載謙仔坐在地上專心砌BB床的短片,留言:「新手媽媽最嘆就是懷孕和坐月子的時候,可以享受女皇般的生活,而作為爸爸最忙的時候就是工作以外,還要包辦所有傢俱的安裝工程,爸爸雖然很累,但卻十分享受,my Little Pearl we love you.」。




鍾意就快D Share啦!