掃呢頁CODE去手機

2020年4月30日 星期四

朱智賢:C1:朱智賢出軌死撐「抽離唔到」 #朱智賢

謝東閔攬上身陪認錯,朱智賢:「接受唔到自己犯呢個錯。」前港姐朱智賢偷食人夫黎振燁「潛水」後,最終在男友謝東閔陪同下蒲頭謝罪,她全程爆喊講足六次「對唔住 ...




謝東閔攬上身陪認錯,朱智賢:「接受唔到自己犯呢個錯。」


前港姐朱智賢偷食人夫黎振燁「潛水」後,最終在男友謝東閔陪同下蒲頭謝罪,她全程爆喊講足六次「對唔住」,更自爆抽離不到角色才犯錯。而謝東閔將罪名攬上身,自責疏忽導致女友出軌。千夫所指的黎振燁跪求復合成功,並承諾不會再偷食。


連日來因偷食事件拒絕露面的朱智賢,苦苦哀求男友謝東閔「補鑊」下,昨日終於成功打動對方,與她一起於電視城開記者會作出交代。約4時半,兩人以一黑一白打扮現身, 全程表現傷心,先企定定讓記者拍照。謝東閔率先發言,聲音沙啞兼語帶咽哽說:「我今日決定咗企出嚟陪佢嚟呢個記者會,因為我都好擔心佢,承唔承受到呢種壓力,其實佢已經將成件事來龍去脈講咗畀我聽,我亦都知所有嘢,現階段陪佢走過呢一關。」


說罷,他低下頭忍着淚並責怪自己:「可能其實佢一時間迷失,不過我覺得我自己⋯⋯都有少少責任,可能我成日掛 住工作,疏忽咗佢⋯⋯我想講,佢其實係一個好勤力嘅演員,希望大家可以畀機會佢,自己反思吓。」隨後望着朱智賢說:「嚟緊將來可以繼續畀心機工作。」說到此 處,朱智賢伸手翹男友手臂然後再十指緊扣。


六度道歉 愧對家人


殘爆的朱智賢接着發言,期間連講六次對不 起:「首先我要講嘅,我要講嘅係對唔住,令大家失望對唔住,我知自己做錯,我對唔住錫我嘅人,對唔住畀機會我嘅人!(深呼吸)我辜負咗你哋,辜負咗公司,呢度我想同喺呢件受傷害嘅人講聲對唔住,真心對唔住。」說罷兩人對望並站起來,謝東閔搭着朱智賢膊頭離開,現場有記者追問她會否向黎太道歉及有否聯絡黎 振燁?她都未有回答,而一直站在記招門外的無綫高層樂易玲亦沒有回答傳媒問題便離開。


其後,兩人再接受《東張西望》訪問,朱智賢邊喊邊剖白「出軌」內幕,全因拍《食腦喪B》時抽離不到:「覺得自己經驗唔夠,唔夠專業搞成今時今日咁樣,我覺得自己抽離唔到個角色,好多謝Brian(謝東閔)喺呢段時間陪住我,因為我知道佢其實承受咗好多,比我更加難受更加痛苦。」期間談到家人:「我最想同屋企人講對唔住,好唔想因為我自己嘅事影響到屋企人,記得我即時Send短訊畀爹哋,我好驚影響到佢!唔想屋企人畀人講閒話!同埋我好想同劇入面嘅演員講對唔住,仲有監製講對唔住,因為我嘅唔專業而連累到大家,我以後會做番好啲,希望大家畀個機會我。我真係好後悔、好內疚,我都接受唔到自己犯呢個錯。」謝東閔則繼續力撐對方:「盡量唔使工作嘅時候會陪佢多啲,因為呢段日子都唔係咁易過。」


三劇在手 無綫焗幫「洗白」


有指無綫今次願意幫朱智賢「洗白」,全因女方有三部劇 未上,包括《愛美麗狂想曲》、《踩過界II》及《食腦喪B》! 經歷去年黃心穎事件,無綫要將她有份演出的劇集《法證先鋒IV》重拍,損失慘重,為免重蹈覆轍,故安排朱智賢與謝東閔開記者會交代,望事件可以慢慢降溫。


雖然朱智賢認錯,但網民一面倒插她一直不認謝東閔是男友,直至出軌爆煲卻找對方以男友身份幫手「補鑊」,認為她不負責任,又指謝東閔「太傻」太委屈,網民留言「原來 謝生戴帽係冇感覺!」及「仲慘過馬明!謝東閔咁都走出嚟 原諒!」


黎振燁跪求孕妻獲原諒


「偷食」事件另一男主角黎振燁,據知事後已第一時間向下月臨盆的太太認錯,道出事情始末,並搬回黃大仙家中跪求對方原諒。黎太念及多年感情,最終決定原諒丈夫,攜手走過這段艱苦日子。無綫原本安排兩人齊齊現身記者會,有指黎太不想做「大龍鳳」而甩底,但其實是她昨早突感肚痛不適,因BB安全最緊要,兩人決定先留家休息。夫婦亦計劃待BB出世後,返回黎振燁父母長沙灣家中坐月,好讓有所照應。


仍有10年長約


事業漸見起色之際突然180度逆轉,黎振燁向朋友訴苦,表示明白所有事情都是自己的錯,要回復公司信任絕非一朝一夕的事,近日惟有留家反省,並向太太及友人承諾不會再發生桃色事件!黎振燁剛於3月加簽無綫5年,合共仍有10年長約,故黎太現今很擔心丈夫未來的工作安排。


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!