掃呢頁CODE去手機

2020年4月30日 星期四

【偷食角色應驗】黎振燁《金宵大廈》背妻出軌 𦧲李施嬅: 我同老婆已冇晒感情 #李施嬅 #金宵大廈 #黎振燁

【偷食角色應驗】黎振燁《金宵大廈》背妻出軌𦧲李施嬅:我同老婆已冇晒感情4小時前人夫港男黎振燁背大肚妻,同上緊位朱智賢車廂偷食被揭後,二 ...




  • 【偷食角色應驗】黎振燁《金宵大廈》背妻出軌 𦧲李施嬅: 我同老婆已冇晒感情
  • 4小時前




人夫港男黎振燁背大肚妻,同上緊位朱智賢車廂偷食被揭後,二人在千夫所指下,為挽救破產形象,挾正印救亡。女主角朱智賢有男友謝東閔陪伴面對傳媒,謝東閔更將罪名攬上身,硬食「忙於工作疏忽咗女友」,不過朱智賢娛圈前途依然凍過水。

至於男主角黎振燁,因偷食太狠,為小三搬離愛巢棄糟糠,如今情字頭上俾刀劈,才跪地哭求太太原諒。

人夫偷食係咪有預兆,去年大台難得有口碑有收視嘅《金宵大廈》,呢位背妻出軌嘅黎振燁正正飾演偷食兩邊瞞賤男Jack,他向女主角「Alex」(李施嬅飾)隱瞞人夫身份一起。直至有日Jack在Alex家幫手修理水喉時遺下婚戒,Alex才發現男友已婚。

《金宵大廈》監製當日似乎搵啱人選,揀外表「愛妻號」形象的黎振燁飾演偷食人夫角色,那時演來已入木三分,今日應驗,唔通學偷食朱話齋:「抽離唔到角色!」

尤其回港後機場跟已分手嘅Alex相遇一幕,死纏爛打扮痴情嘅渣男對白:「其實我打咗好多次電話俾你」、「我同老婆已經冇晒感情」,跟手Alex幫賤男講埋普遍嘅偷食慌話:「我打算跟佢離婚,然後同你一齊」,唔知現實中嘅偷食朱,有冇聽過?唯一唔同嘅係,男方無向偷食朱隱瞞人夫身份,因由當選港男一刻,黎振燁都公開老婆,多年來擺出一副愛妻號,所以現實中偷食朱,係明做小三,且在大婆懷孕時乘虛而入,而演活出軌人夫「阿Jack」嘅黎振燁,一年後將角色實踐。

繼續回帶《金宵大廈》呢一幕,正當偷食人夫喺機場求復合之際,沒料老婆玩驚喜接機,將偷食人夫那句:「我同老婆已經冇晒感情」完全粉碎,殺過措手不及的賤男,唯有當場「返回」老婆身邊,Alex即來個神回:「婚戒唔好再除低,不然會有報應。」,如果現實小三朱智賢臨崖勒馬,一早理性斬攬,偷食男女或不致前途斷送,更最重要係,黎太唔使喺懷孕期間,承受婚姻嘅打擊。

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

+11


鍾意就快D Share啦!