掃呢頁CODE去手機

2020年4月19日 星期日

林穎彤:林穎彤鞭策黃建東減磅:唔畀佢放肆食 #林穎彤 #黃建東

林穎彤同黃建東合作。藝人林穎彤、黃建東、趙永洪和張彥博等,日前於電視城拍攝新劇《陀槍師姐2020》,劇情講述演探員的黃建東發明星夢,與拍檔林穎彤藉查案 ...




林穎彤同黃建東合作。


藝人林穎彤、黃建東、趙永洪和張彥博等,日前於電視城拍攝新劇《陀槍師姐2020》,劇情講述演探員的黃建東發明星夢,與拍檔林穎彤藉查案混入電視城「追星」,場面爆笑。


西裝骨骨的黃建東出動私伙服飾拍攝,自嘲近期經常被取笑身形發脹,當他自誇似韓國型男玄彬,林穎彤即搶說:「其實係『圓東』就真!」而黃建東自爆試過200磅:「我知好多前輩好似亞姐(汪明荃)咁,合作後都苦口婆心勸我減肥,我喺度承諾唔會再『衝關』,事實上我已經減咗3kg。」林穎彤說:「我有鞭策佢,開工放飯、食Tea都唔會畀佢放肆!」


談到「追星」經歷,黃建東表示當年參選香港先生時,曾於電視城餐廳遇上馬國明,膽粗粗邀對方合照。而林穎彤說:「我9歲入行,到依家17年,喺片場最難忘嘅經歷反而係放學趕開工、等埋位趕功課。」


同宣萱好投契


二人於劇中與宣萱不乏對手戲,黃建東表示三人非常投契:「佢係我哋嘅阿姐,同佢同場,我會早半粒鐘返工Standby,同埋我好鍾意聽佢講片場嘅經歷。」林穎彤則多謝宣萱分享扮靚心得:「我聽佢介紹買咗部機,話醫暗瘡超得,所以買嚟看門口。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!