掃呢頁CODE去手機

2020年4月19日 星期日

馮盈盈:馮盈盈突襲《愛回家》 同鄺潔楹爭做校花? #愛回家 #愛.回家 #鄺潔楹 #馮盈盈

咁驚喜?前港姐馮盈盈自2018年起多次傳會加入《愛.回家之開心速遞》,但一直只聞樓梯響!不過,喺最新嘅一集,竟然見到馮盈盈出現呀!!!劇情講到阿壯(焦 ...




咁驚喜?


前港姐馮盈盈自2018年起多次傳會加入《愛.回家之開心速遞》,但一直只聞樓梯響!不過,喺最新嘅一集,竟然見到馮盈盈出現呀!!!


劇情講到阿壯(焦浩軒飾)發現商機,游說朱凌凌(吳偉豪飾)、金城安(周嘉洛飾)合力推出代客送禮服務!事關面油(羅永健飾)之前講錯嘢得罪咗經常自稱「島大馮盈盈」嘅飯堂職員大芬姐(劉素芳飾),阿壯就將大芬姐(劉素芳飾)P成馮盈盈,間接冧番掂大芬姐,為面油送上愛心雙腿飯!


咁究竟真嘅馮盈盈幾時會加入《愛.回家》,一完網民心願呢?不過如果盈盈真係加入嘅話,「Venus」鄺潔楹校花嘅地位就可能會受威脅喇!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!