掃呢頁CODE去手機

2020年4月19日 星期日

張曦雯:咩嚟㗎?張曦雯Like爆男友呢份禮物 #張曦雯

張曦雯話男友送咗VR畀佢。藝人張曦雯(Kelly)下午於電視城,為主演新劇《踩過界II》開工。由於疫情關係大隊早前宣布取緬甸外景,下星期將轉移往大澳取 ...




張曦雯話男友送咗VR畀佢。


藝人張曦雯(Kelly)下午於電視城,為主演新劇《踩過界II》開工。由於疫情關係大隊早前宣布取緬甸外景,下星期將轉移往大澳取景,他們說:「因為交通問題,所以我哋會住喺嗰度,預算拍攝一星期,好似Overseas Trip咁。(邊度搵到緬甸人?)咪朱敏瀚同孫慧雪囉,不嬲都預咗搵佢哋扮。」


Kelly早前透露男友「坐疫監」,所以同屋不相見,近日男友終於完成隔離程序,小倆口甫見面禁不住來個深情擁抱,她冧爆謂:「因為我就嚟生日,佢送咗個VR畀我,所以我哋忙住喺屋企打機。呢份禮物我好鍾意,舊年佢送咗個粉紅色手袋畀我,識我嘅人都知我唔會咁女仔,個手袋放咗喺度完全冇用過!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!