網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月20日 星期一

謝芷倫:超晒額!謝芷倫連續挑戰倒立着衫兼無影櫈 #謝芷倫

又估唔到最威威係你啵!新冠肺炎令全城留在家中抗疫,亦掀起一陣網上Challenge嘅熱潮,網民紛紛拍片接受唔同嘅挑戰,其中藝人謝芷倫(Jan)亦非常熱 ...




又估唔到最威威係你啵!


新冠肺炎令全城留在家中抗疫,亦掀起一陣網上Challenge嘅熱潮,網民紛紛拍片接受唔同嘅挑戰,其中藝人謝芷倫(Jan)亦非常熱衷,繼早前大玩「Lipstick on Clavicle Challenge(唇膏放鎖骨挑戰)」,近日佢更一口氣連玩3個挑戰,首先大玩「倒立着衫」及「無影櫈」挑戰,但當然難唔到做開運動嘅佢啦,不但倒立時輕鬆着上T-Shirt,仲超額完成做足5分鐘「無影櫈」,比限時嘅3分鐘足足多出2分鐘,認真犀利。


不過都有嘢考起Jan嘅,其中佢挑戰用間尺將提子乾反彈入口,但就試咗勁多次都失敗,擘大口都接唔住,好彩最後都畀佢符碌成功,即令佢興奮到雙手舉V,並咬住提子乾拍照留念,相當搞笑。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!