網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月20日 星期一

阮小儀拒頂上做女友 #小儀

小儀講到明,與金剛「係不會通電嘅朋友」!
阮小儀拒頂上做女友對於金剛失戀,與他合作無間兼老友的阮小儀昨日受訪時表示已透過短訊慰問,她說:「佢話冇事,會頂住,雖然我唔知內情,但朋友失戀都覺得佢慘 ...




阮小儀拒頂上做女友

對於金剛失戀,與他合作無間兼老友的阮小儀昨日受訪時表示已透過短訊慰問,她說:「佢話冇事,會頂住,雖然我唔知內情,但朋友失戀都覺得佢慘,希望佢加油,佢哋咁襯係可惜!(介紹靚女畀佢?)唔使!佢會識,其實見過個女仔(梁云菲)一次,好可愛,易同人相處。」記者打趣指她與金剛同樣單身,建議二人可嘗試拍拖,小儀聞言後斬釘截鐵說:「同佢係好好朋友,係不會通電嘅朋友。」

而曾與金剛合作過ViuTV節目《金剛旅神團》的沈殷怡則說:「都係睇新聞先知,感情係佢哋兩個人嘅事,祝福佢哋平安,謝謝!」






鍾意就快D Share啦!