網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月24日 星期日

張栢芝:踏入4字頭 張栢芝畀大仔一句話冧到爆喊 #張栢芝

囝囝咁錫媽咪,栢芝冧到爆!藝人張栢芝入行22年,不過佢年紀其實唔大,今日生日都係啱啱踏入「4字頭」,佢用人生新開始嚟形容呢一日,咁開心嘅日子當然要搞番 ...




囝囝咁錫媽咪,栢芝冧到爆!


藝人張栢芝入行22年,不過佢年紀其實唔大,今日生日都係啱啱踏入「4字頭」,佢用人生新開始嚟形容呢一日,咁開心嘅日子當然要搞番個生日會,佢話大仔Lucas(謝振軒)成程都唔出聲仲要冇送禮物,不過喺臨尾講咗一番中晒「天下父母心」嘅說話,感動到栢芝即場爆喊!


栢芝喺社交網Po出準備生日會嘅片段,因為有好多小朋友參加,朝早五點就要起身準備食物,見佢整12人分量嘅炒飯,當中單手打蛋大顯功架,從熟練手勢睇得出,唔係入廚咁上下時日都冇咁嘅身手,除咗炒飯之外,栢芝仲準備咗咖喱雜錦美食及茶葉蛋等嘅食物,雖然係佢生日,不過以上整嘅嘢全部都係小朋友最鍾意食,作為三子之母嘅佢,處處都為小朋友着想真係好媽咪!


栢芝喺踏入生日前五分鐘拍片多謝大家嘅祝福,仲話大仔成日都唔出聲淨係企喺隔籬陪住佢,Lucas解釋無論送乜嘢禮物,其實都係媽咪嘅錢,覺得最好嘅禮物係一直陪伴在旁,栢芝話聽完之後感動到喊:「呢番說話講中晒天下父母心,無論收到小朋友乜嘢禮物,就算係手造或者一張卡,都唔夠聽到呢番說話咁窩心,Lucas好懂事好Sweet,佢用行動去證明好錫我。」而二仔Quintus(謝振南)就喺踏正十二點走入栢芝睡房,用平板電腦寫上心意字句仲用栢芝最鍾意嘅名牌手袋顏色襯底,氹得媽咪非常開心。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!