網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月24日 星期日

【爆相爆片】張栢芝孖阿叔湊仔開餐 Quintus被讚有家教 #Quintus #張栢芝 #爆相爆片

38歲單身媽媽張栢芝親子至上,跟前夫謝霆鋒育有兩子謝振軒(Lucas)和謝振南(Quintus),前年再秘密誕孻仔「小王子」Marcus,生父身份神秘 ...






38歲單身媽媽張栢芝親子至上,跟前夫謝霆鋒育有兩子謝振軒(Lucas)和謝振南(Quintus),前年再秘密誕孻仔「小王子」Marcus,生父身份神秘;日前讀國際學校的Quintus復課,栢芝親自去接細仔放學,之後到沙田開餐,同行還有一名中年阿叔,讀者伍女士邀兩母子集郵,透過「爆相爆片」大讚栢芝友善兼Quintus好有家教,一行三人好溫馨。

伍女士接受電話訪問表示:「大約近12時,喺沙田新城市廣場見到張栢芝食緊嘢,小朋友個樣好似霆鋒,對面有個男人,我鼓起勇氣行埋去問小朋友:『你要唔要貼紙呀?』有一堆畀佢揀,小朋友揀咗兩張,我話:『咁開心要影相。』,因為我企喺餐廳外面,隔住一堵牆仔,栢芝同小朋友講:『你唔可以要婆婆烏低身就你,你要出嚟雙手接過婆婆嘅貼紙。』我聽到好感動。」

從讀者提供相片所見,栢芝戴回口罩後,跟細仔Quintus走出餐廳與讀者合照,伍女士大讚:「栢芝好友善,我啲朋友個個排隊搵佢集郵,佢都逐個影相;有樣仲好笑,我初初問佢小朋友係Quintus定Lucas?佢話『我都要諗一諗,生得太多嘞。』」

而跟栢芝同行的阿叔,坐在兩母子對面,伍女士說:「栢芝同男人冇親熱舉動,之後佢哋行去對面店舖買嘢,冇拖手冇攬腰,但感覺幾似一家人。」據知,阿叔是栢芝司機。

當日栢芝亦有在限時動態貼短片,但片中司機就被消失,只聽到栢芝說:「放咗學食lunch,我好肚餓,暈喇。」「你同婆婆影張相啦,你要企起身,唔可以要婆婆就你。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

讀者提供圖片


同行有位神秘大叔(讀者提供圖片)


栢芝湊細仔放學後去醫肚(讀者提供圖片)


讀者送貼紙給Quintus (讀者提供圖片)


由於讀者在餐廳外面,栢芝叫兒子出外跟婆婆合照。(讀者提供圖片)


讀者大讚栢芝兒子有家教(讀者提供圖片)


栢芝向來對身邊人好好,Leo亦成功融入栢芝家。(IG圖片)


栢芝與外籍英文老師Leo傳過緋聞(IG圖片)


有傳聞指細仔是中英混血兒(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!