網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月15日 星期三

【add名人時尚】48黎姿靚肌育成秘訣 敷面膜千萬不要這樣做 #黎姿

48歲的黎姿(現名:黎珈而)專心照顧家庭與經營美容事業,不時在IG分享護膚扮靚心得,昨日她扮時裝模特兒大擺Pose影相,她說:「睇完朋友的時裝展覽,心 ...






48歲的黎姿(現名: 黎珈而)專心照顧家庭與經營美容事業,不時在IG分享護膚扮靚心得,昨日她扮時裝模特兒大擺Pose影相,她說:「睇完朋友的時裝展覽,心旭旭(郁郁)想做Fashion Model自拍一番,可能相隔咁多年,真係唔記得啲Pose點擺。」相片中可見她標致的五官 、平滑無瑕的肌膚完全不像真實年齡,保養得宜的她早前便分享了兩個敷面膜貼士。

黎姿指皮膚需要飲水及營養,所以要用護膚品好好保養,而她養出好肌膚的秘訣就是敷面膜,她更表示敷Mask就好似一碗「靚湯」。她亦提醒大家敷面膜的地雷:「面膜敷過久反而乾裂易造成『倒吸』,應該控制在10-20分鐘內。」另一個貼士就是敷完面膜後不要立即洗臉,可以進行按摩讓皮膚更易吸收臉上的營養液,她說:「提供肌膚內部能量,促進新陳代謝,有利於後續保養品的吸收。」難怪她48歲依然擁有少女般的白滑靚肌。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

黎姿扮時裝模特兒大擺Pose影相。


標致的五官 、平滑無瑕的肌膚完全不像真實年齡。


保養得宜的她,早前便分享了兩個敷面膜貼士。


她養出好肌膚的秘訣就是敷面膜,表示敷Mask就好似一碗「靚湯」。


敷面膜的時間要控制在10-20分鐘內。


敷完面膜後不要立即洗臉,可以進行按摩讓皮膚更易吸收臉上的營養液。



鍾意就快D Share啦!