網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月15日 星期三

Aka趙慧珊:驚愈跑愈瘦!Aka玩高難度操腹肌 #Aka

Aka密密做運動,一啲都唔會偷懶。組合Supergirls隊長Aka(趙慧珊)身形一向都Fit到爆,但她沒有偷懶,經常會去行山跑步做Gym,她的隊友都 ...




Aka密密做運動,一啲都唔會偷懶。


組合Super girls隊長Aka(趙慧珊)身形一向都Fit到爆,但她沒有偷懶,經常會去行山跑步做Gym,她的隊友都羨慕Aka的纖瘦體形,日前她穿上露臍Top貼身褲去夜跑,她在社交網上戴照片及短片,並留言:「努力唔一定有回報,但總會有進步。」有粉絲打趣說:「你係咪諗住轉做Super Slim Girl!」又讚她的腹肌比之前Firm好多,不過有粉絲就建議她:「要增番啲肉,愈跑會愈瘦。」


Aka都明白要有腹肌一定要做Gym,她有跟教練操肌,見她在片段中做出好多難度高的動作,全部都唔易做,連DJ當奴都讚她有「朱古力」,傅穎都話見到她有6舊腹肌,下過苦功的她,總算有回報喇!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!