網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月15日 星期三

【生意跌一半】莫可欣開水晶泥工作室:唔知政府會唔會再資助 #莫可欣

【生意跌一半】莫可欣開水晶泥工作室:唔知政府會唔會再資助21分鐘前莫可欣在瑞士長大,更擁有工商管理碩士。當年由瑞士回港找工作,任職過生物研究助理,不過 ...




  • 【生意跌一半】莫可欣開水晶泥工作室:唔知政府會唔會再資助
  • 21分鐘前




莫可欣在瑞士長大,更擁有工商管理碩士。當年由瑞士回港找工作,任職過生物研究助理,不過喜歡新事物的她,只做了一年,93年便參選「香港小姐」,奪得冠軍後,莫可欣更決定留港專注演藝事業發展。

為女兒曾放棄事業

莫可欣拍過的電視劇和電影不多,在娛樂圈最令人有印象,相信是96年與方中信拍拖新聞。兩人拍拖12年。08年,莫可欣奉子成婚,同年,誕下女兒符迦晴。家中多了新成員,方中信主力負責賺錢養家,經常中、港兩邊走。成為人母的莫可欣,放棄高薪厚職,辭去形象公司董事及紅酒公司總經理,專心照顧女兒。符迦晴現年12歲讀初中,莫可欣坦言現在才有時間做自己喜歡的事。去年9月,她便與朋友夾份投資,在赤柱廣場開了一間專供小朋友玩水晶泥的工作室,生意一直不俗。

「我哋之前booking係full晒,生意好好,不過疫情之後,就開始有影響。」她說。
1993香港小姐 (左起) 林麗薇(亞軍)、莫可欣(冠軍)、余少寶(季軍)。

莫可欣本來沒有計劃生育,卻因意外有了BB,而改變了她的想法。

方中信與莫可欣由拍拖到結婚,至今已經24個年頭,是圈中其中一對模範夫婦。

去年9月,莫可欣與朋友合作,在赤柱廣場開設水晶泥工作室。

慶幸分店未簽租約

年初疫情爆發,令工作室生意大跌超過五成,莫可欣原本在港島區搵咗舖位,準備開分店,她說:「搵咗地方,好彩未簽約咋,如果唔係就真係慘喇。」早前,疫情有緩和跡象,工作室的生意額回升,但第三波開始爆發,莫可欣說:「我哋其實都守咗幾個月,之前政府都有啲資助,而家再會唔會有資助就唔知啦,但係就慢慢守啦,冇計,我諗好多做生意嘅人都知,樣樣嘢要入貨,各方面要慳啲囉。」

聽莫可欣說,開店初期生意很好,可惜之後便遇上武漢肺炎。

工作室玩水晶泥為主,是莫可欣從女兒愛玩鬼口水而得到啟發。

女兒符迦晴現年12歲讀初中,在莫可欣的教導下,是位很獨立的女生。

----------------------------

無懼白色恐怖 黎智英劉細良開講抗港版国安法

立即收看ChannelNEXT《人民學堂》

----------------------------

全新「和你撐計劃」 專享獨家禮遇 實際行動支持按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!