掃呢頁CODE去手機

2021年1月16日 星期六

吳保錡:驚爆有性愛片!新受害者稱遭保錡瞞騙約上床 #吳保錡

藝人張沛樂(沙律)同組合ERROR成員吳保錡爆出戀情後,負面新聞不停,繼之前男方被爆同當年正印女友賴嘉賢(Carrie)未搞清楚關係之外,又有聲稱係男 ...




藝人張沛樂(沙律)同組合ERROR成員吳保錡爆出戀情後,負面新聞不停,繼之前男方被爆同當年正印女友賴嘉賢(Carrie)未搞清楚關係之外,又有聲稱係男方前度女友K小姐,指男方經常出軌!


今日再有聲稱係受害者、擔任健身教練嘅女仔「zurichxss」,喺社交網稱遭男方傷害:「吳保錡先生,點解你有女朋友都可以約我甚至約上床?仲要拍咗我片,你傷害嘅唔止係Carrie,仲係一個唔知你有女朋友嘅人。偷食嘅感覺好嗎?我唔介意你當我係玩具,但你背住Carrie約我,令我感到十分內疚。」Carrie曾指上年11月突然「被分手」,而健身教練就留言問:「上年10月你知唔知自己有女朋友?」佢仲Tag埋吳保錡個名,直指男方喺有女友下仍然約其他女仔。


翻查「zurichxss」社交網,見佢經常上載性感健身同泳衣相,而去年11月更上載同男方合照,更以一黑一白服裝示人,襯到絕!


東網聯絡上保錡現任女友沙律,佢表示:「我哋一致唔回應啦,唔想呢件事再發酵落去。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!