掃呢頁CODE去手機

2021年1月16日 星期六

馮允謙因疫情推遲婚禮 悲慟嫲嫲武肺離世不能見證 #馮允謙

IG圖片馮允謙有一個哥哥及一個孖生細佬,歲半時與家人移居加拿大,因父親要留港賺錢,他三兄弟自細由媽咪及嫲嫲湊大,談及新專輯一曲《小康》是為家人而創作, ...




IG圖片


馮允謙有一個哥哥及一個孖生細佬,歲半時與家人移居加拿大,因父親要留港賺錢,他三兄弟自細由媽咪及嫲嫲湊大,談及新專輯一曲《小康》是為家人而創作,觸及剛因武漢肺炎離世的嫲嫲,他哽咽說:「我一直想寫首歌畀父母同嫲嫲,估唔到疫情嫲嫲走得好突然,做商台John Lennon騷(上月4日)嗰朝,媽咪喺加拿大打電話嚟,話嫲嫲24小時內就要離開,嗰刻我係唔識反應。」

原本計劃好去年9月和女朋友結婚,但他因為想嫲嫲可以參加婚禮,遂要求另一半推遲計劃,他說:「我覺得好內疚,佢離開時我唔喺身邊。我返香港比賽嗰年,嫲嫲跌倒之後進咗老人院,每年我最多返加拿大探佢1、2次,都好內疚因為追夢而忽略咗家人。」

先後約滿英皇唱片及TVB後,馮允謙經歷了兩年多的低潮期,他感激女友Crystal多年來支持他追夢,承諾疫情過後會大排筵席迎娶,他說:「我哋喺加拿大識,我咁尊敬佢,係因為最初拍拖時咩事業都冇,佢都尊重我,從來冇要求我放棄唱歌。我哋最夾係大家都重視家庭,返嚟香港發展,我哋曾經有段時間分開,但最後發覺最珍惜係對方,我係好認真嘅男人,佢一定係我終生伴侶。我真係希望有自己嘅家庭,想做一個好老公,但都要等疫情過去,我本來唔想大搞,但爸爸係大男人,想一家人一齊有氣氛。」

馮允謙日前接受商台訪問。(影片截圖)


馮允謙和女友推遲婚禮。(IG圖片)


馮允謙內疚因追夢忽略了家人。(IG圖片)


馮允謙自幼和家人成長於加拿大。(IG圖片)


馮允謙嫲嫲因武肺上月於加拿大離世。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!