掃呢頁CODE去手機

2021年1月16日 星期六

許廷鏗首度爆離開星夢同錢銀有關:高層冇好好處理 #許廷鏗

2020年對許廷鏗(Alfred)來說,在頒獎禮上是豐收的一年,他早前接受車淑梅港台節目訪問,笑言獲獎至今心情依然興奮,並透露會將獎項與家族成員分享拍 ...






2020年對許廷鏗(Alfred)來說,在頒獎禮上是豐收的一年,他早前接受車淑梅港台節目訪問,笑言獲獎至今心情依然興奮,並透露會將獎項與家族成員分享拍照留念,而許爸爸亦有四處宣揚兒子是全港第13位獲得此殊榮的歌手,但話雖如此,Alfred在2017年離開星夢後,自此成為大台「失蹤人口」。曝光少了,Alfred直言感到後悔。他直言:「最後悔嘅事係我啲歌迷喺電視台搵唔到我,以為我只係做牙醫消失於樂壇,其實我依然雙線發展,繼續堅持做好我嘅廣東歌。」

節目中,他還首次表示因為與同事涉及金錢問題而決定離開星夢:「當時我考慮咗半年,因為我同一個同事發生咗一啲磨擦,牽涉到金錢問題,如果要合作信賴,我必須坦白講出嚟,高層後期先知道呢件事,而當時冇好好處理。今次係我第一次咁仔細去講離開公司嘅原因,並非想說明自己受咗委屈,其實我對所有幫助過我嘅人冇任何仇怨同不滿。」

與欣宜份屬「異父異母低能巨孖寶」的Alfred,對於欣宜明年即將繼承肥姐留下約6,000萬遺產,車淑梅問到Alfred可有提供理財秘技?Alfred直言: 「做朋友唔講錢銀嘅,其實佢冇大家想像中咁揮霍,大家平日見到佢咁艷麗係錯覺嚟㗎!佢比我更加貼地,可能會因為一碗30蚊嘅水餃而開心。當然佢都好識得享受,我哋10周年紀念嘅時候,佢請咗米芝蓮一星大廚上門煮飯(一齊食),好食到喊!其實我唔擔心佢理財,甚至佢比我更加精明。」

Alfred還表示欣宜教了他不少「做人的道理」:「以前我遇到啲唔友善嘅傳媒我會落閘,佢教訓我『人哋都係工作,大家都係同行,採訪你係因為你有價值。』其他人講我會以為佢唔明白我,惟獨佢講我冇得反駁,全港嘅藝人有邊個由細到大受壓力比佢多?」提到兩人的感情,Alfred坦言:「我哋喺對方面前冇糖衣包裝,唔係男女朋友嗰種,我哋係親人,我視Joyce係姐姐。」

Alfred在節目首度爆當日離開大台的原因。


許廷鏗表示欣宜教了他不少「做人的道理」,他一直視對方姐姐。(資料圖片)


Alfred坦言與欣宜做朋友並不講錢。(資料圖片)


肥姐生前訂下遺囑,欣宜到了35歲才可繼承遺產。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!