掃呢頁CODE去手機

2021年8月31日 星期二

《ART呃》圓滿落幕感激觀眾力撐 黃秋生獲朱栢康吻賀「登六」 #黃秋生

朱康(左)獻吻預祝秋生「登六」!
《ART呃》圓滿落幕感激觀眾力撐 黃秋生獲朱栢康吻賀「登六」朱康(左)獻吻預祝秋生「登六」!由神戲劇場藝術總監黃秋生與陳淑儀、朱栢康(朱康)主演的15 ...




《ART呃》圓滿落幕感激觀眾力撐 黃秋生獲朱栢康吻賀「登六」

朱康(左)獻吻預祝秋生「登六」!

由神戲劇場藝術總監黃秋生與陳淑儀、朱栢康(朱康)主演的15場舞台劇《ART呃》日前完滿落幕,完場謝幕時,一眾台前幕後工作人員趁機,與觀眾一齊祝賀周四(2日)「登六」的秋生,觀眾們又跟他大合照。曾說今年是告別,明年是復出的秋生,對於今次演出既享受又不捨,百感交集,他感觸地說︰「咁多不穩定嘅因素同不可控嘅因素下,呢個戲隔咗兩年,因為各種原因先至可以演出,演出時最先話7成入座,之後到8成半,咁嘅環境究竟有冇人睇戲呢?我真係冇乜信心,但呢十幾場觀眾話我聽,我係可以繼續落去,多謝大家!」

15場舞台劇《ART呃》日前完滿落幕。
15場舞台劇《ART呃》日前完滿落幕。
秋生多謝觀眾支持,讓他們順利完成15場演出。

秋生多謝觀眾支持,讓他們順利完成15場演出。



騷後,眾演員及團隊食西班牙菜慶功,席間大家唱生日歌及送上蛋糕,預祝秋生60歲大壽,當朱康、陳淑儀上前祝賀壽星時,前者更熱情攬實大師兄秋生吻賀,令現場氣氛升溫,秋生表示生日願望是身體健康。

與兩位師兄首度合作的朱康,直言是次是其演藝生涯中很重要的里程碑,他說︰「好開心順利完成,觀眾反應好好。今次係好滿足嘅交流,而且係我演出上嘅里程碑,好希望同兩位師兄有下一次嘅合作。」對於觀眾對他的演出讚不絕口,朱康謙稱︰「當然開心,我會將一切榮耀歸上帝,覺得是上帝嘅安排。」

秋生與觀眾大合照。

秋生與觀眾大合照。
慶功期間,大家唱生日歌及送上蛋糕,預祝秋生60歲大壽。

慶功期間,大家唱生日歌及送上蛋糕,預祝秋生60歲大壽。



至於陳淑儀亦有一番感受,他說︰「首先慶幸自己仲可以企上台,畢竟我3年冇上台,有點返屋企但未熟悉嘅感覺,原來我仲企得到上去。今次好開心同大師兄、朱康合作,呢個組合無敵,而今次之後,大師兄會不會繼續再做呢?令我感受好大。」而導演張耀銘表示今次合作獲益良多,他說︰「感覺我哋係四為一體,不論出來嘅成果係如何,今次係一個好power of嘅過程,好多得益和學習。」

朱康和陳淑儀對今次演出感受都好深。

朱康和陳淑儀對今次演出感受都好深。
朱康直言是次是其演藝生涯中很重要的里程碑。

朱康直言是次是其演藝生涯中很重要的里程碑。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!