掃呢頁CODE去手機

2021年8月31日 星期二

譚凱琪:驚喜現身《愛.回家》!譚凱琪產後復出介入「潮善戀」 #《愛.回家》 #譚凱琪

處境劇《愛.回家之開心速遞》深受觀眾喜愛,以往曾有不少藝人客串,好似歐陽震華、陳煒及馮盈盈等,而最新一集就有今年產後復出嘅譚凱琪驚喜現身,飾演「潮偉」 ...






處境劇《愛.回家之開心速遞》深受觀眾喜愛,以往曾有不少藝人客串,好似歐陽震華、陳煒及馮盈盈等,而最新一集就有今年產後復出嘅譚凱琪驚喜現身,飾演「潮偉」袁文傑久別重逢嘅前女友「曼玉」,更原來早已為對方誕下一女,變相介入佢與「熊尚善」滕麗名嘅感情,唔少網民都大讚譚凱琪嘅加入充滿新鮮感,但亦擔心佢會拆散「潮善CP」,紛紛直呼緊張。


而袁文傑亦有於社交網大晒與譚凱琪「囡囡」嘅合照,仲賣口乖讚譚凱琪外表青春,似佢個女多過舊情人:「其實...會唔會係『曼玉』譚凱琪先係我個女?」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!