掃呢頁CODE去手機

2021年8月31日 星期二

王祖藍:王祖藍自爆息影 得番一套作品未出街! #王祖藍

身為無綫首席創意官嘅藝人王祖藍近日由內地回港,正接受隔離嘅佢日前就與馬來西亞女主持顏薇恩、潘毖伶開直播,唔少網友一見佢現身即重提其「慳啲啦Baby」及 ...






身為無綫首席創意官嘅藝人王祖藍近日由內地回港,正接受隔離嘅佢日前就與馬來西亞女主持顏薇恩、潘毖伶開直播,唔少網友一見佢現身即重提其「慳啲啦Baby」及《老表,你好嘢!》「蔡芯」等經典角色,但佢卻自爆將會息影,再不作戲劇演出:「冇演出呢啲全部都係我嘅遺作。仲淨一套同阿Sa(蔡卓妍)兩年前拍嘅電影,到依家都未出街。做咗管理工作之後,我哋呢啲老人家都冇㗎啦,最緊要培育下一代,無謂阻住個地球轉。」而講到培育新血,佢就提起憑《聲夢傳奇》彈起嘅姚焯菲、鍾柔美等,指有意搞聲夢夏令營,發掘下一屆聲夢學員。


另外,有人提議可以將高層運作拍成真人騷,佢就笑言如果其他高層都同意拍攝就認真有睇頭:「咁多年TVB高層嘅謠傳係咪真?點雪藏一個人?我以前點被人雪藏?點樣加人工?點樣減騷錢?我終於知道點解,嗰啲拍出嚟真係好睇到不得了,但我真係接受唔到囉!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!