掃呢頁CODE去手機

2021年8月31日 星期二

趙薇:趙薇《少林足球》扮醜 恩師瓊瑤鬧爆! #瓊瑤 #趙薇

周星馳經典作品《少林足球》,今年不經不覺已經係上映20周年,呢套戲叫好叫座,全球票房斬獲超過4,300萬美元,星爺仲憑呢套戲奪得香港電影金像獎最佳男主 ...






周星馳經典作品《少林足球》,今年不經不覺已經係上映20周年,呢套戲叫好叫座,全球票房斬獲超過4,300萬美元,星爺仲憑呢套戲奪得香港電影金像獎最佳男主角及最佳導演。呢套戲除咗係星爺顛峰之作外,近期新聞多多嘅趙薇,當年都係憑《少》在影壇更上一層樓!趙薇為咗《少》犧牲相當大,佢化行濃妝飾演「阿梅」,令人印象深刻,星爺一句:「你快點回去火星吧,地球是很危險!」更成為經典嘅經典。


戲中,原本安排趙薇要剃光頭,以及做一啲好誇張嘅動作,但佢唔肯,最終只好畀佢戴頭套演出。而趙薇當時仲爆料,話佢接拍《少》呢套戲,令到佢恩師兼台灣作家瓊瑤好失望,瓊瑤筆下嘅《還珠格格》令到「小燕子」趙薇爆紅,當瓊瑤睇完《少》之後,就打電話同趙薇講:「誰讓你去扮這麼醜的角色,你直接毀掉了我創造的一切,你知道嗎?」


另外,《少林足球》亦都係周星馳同吳孟達最後一部合作嘅電影,但吳孟達所演嘅角色,原來有傳係想搵內地影帝葛優嚟飾演,有傳星爺打過3次電話搵葛優,但葛優睇完劇本之後,都係請食檸檬。葛優講過:「《少林足球》他(星爺)就找過我演吳孟達演的那個教練,我一看劇本沒答應,那個角色演起來很誇張!也不是我不會演,他找我演,幹嘛不讓我演他那個角色?要是那個我就演了。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!