掃呢頁CODE去手機

2022年3月1日 星期二

盧瀚霆(Anson Lo):素顏唔驚!Anson Lo學Edan拋低偶包做自己 #Anson Lo #Edan #呂爵安 #盧瀚霆

AnsonLo(盧瀚霆)向來好注重自己儀容,以前會介意素顏和鬚根照被批評,但近年心態轉變,現在落街絕不化妝,完全將偶包放下,做真實的自己。MIRROR ...






Anson Lo(盧瀚霆)向來好注重自己儀容,以前會介意素顏和鬚根照被批評,但近年心態轉變,現在落街絕不化妝,完全將偶包放下,做真實的自己。


MIRROR成員教主Anson Lo近日為新跳唱快歌《Mr. Stranger》忙於宣傳,他透露新歌節奏比上一首《Megahit》不同,玩暗黑風格,他自認個性「好煩」,堅持每次出歌都要有不同概念:「上次比較派對啲、開心啲,今次玩另類風格,講番上年自己嘅內心感受,11月時壓力爆煲,自己內心好掙扎,腦裏面好似有把聲音,好驚自己達唔到人哋嘅要求,大家預期我有個定型,好驚佢哋接受唔到我轉變,所以怕試新嘢。」


MV中他破格地以吸血鬼造型示人,原來是有日他忽發奇想,覺得每隻吸血鬼都好怕被揭發身份,就用此作為暗喻:「Mr. Stranger就係講我好擔心被揭發真實嘅黑暗面,黑暗面唔係乜嘢滔天大罪,每個人都有,係好少畀人見到嘅一面,好似大家好少見我懶洋洋,好頽廢、冇精神、不修邊幅、好污糟嘅一面,見到嘅都係斯文整齊嘅我。」入行初期,他落街絕不踢拖,會準備好買早餐的出街衫,他說「一年前我甫過張素顏有鬚根相,跟住有好多comment都叫唔好咁做。依家想做最真實嘅自己,唔再介意。(依家落街唔化妝?)絕對唔化妝,唔使開工或者開會都唔化,想畀皮膚休息吓。」又笑說:「但唔知大家鍾唔鍾意呢個我?」


《Megahit》去年獲叱咤十大第9位,成績不俗,對於新歌能否承接氣勢,Anson Lo不敢去想,但感覺好興奮:「出《Megahit》時係自己最鍾意嘅歌,點知原來《Mr. Stranger》先係最鍾意嘅跳唱歌。」他透露新歌刻意用沙啞的唱腔和英文rap,有點似怪獸,MV中他的眼神也像一隻憤怒的怪獸,問到內心都有「怪獸」一面?他笑言:「怪獸念頭就冇,內心藏着一隻好鍾意跳舞嘅怪獸,哈哈!本身好少發嬲,對屋企人都好溫馴,覺得自己好似小動物咁!」由於MV中的舞步比較複雜,他專登苦練了3堂舞班,排練了4次才能駕馭得到。另外,MIRROR其他成員Jer、Jeremy和Ian都分別出新歌,MV不約而同帶點怪異味道,Anson Lo就覺得風格不同:「MIRROR運作通常隔幾天便有人出歌,一定唔會一樣,我哋有無形嘅默契。」


Credit:
服裝:Marc Jacobs、Giuseppe Zanotti
妝頭:Rainbow Chung@Annie G.Chan;Denny Ku@CHIC Private I Salon

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!