掃呢頁CODE去手機

2022年3月1日 星期二

余思霆:疫市投資︱余思霆越洋派定心丸 與朱敏瀚情不變 #余思霆 #朱敏瀚

無綫小花余思霆於台灣逗留將近一年半,工作忙爆之餘,近日忽發奇想投資口罩鏈生意,從製作至出售均一條龍服務,開業數星期已銷情不錯。與男友朱敏瀚相隔兩地的她 ...






無綫小花余思霆於台灣逗留將近一年半,工作忙爆之餘,近日忽發奇想投資口罩鏈生意,從製作至出售均一條龍服務,開業數星期已銷情不錯。與男友朱敏瀚相隔兩地的她,近日被傳冷戰,她揚言與男友感情甜蜜,打風打唔甩!


前年10月余思霆被無綫委派到台灣拍旅遊節目,期間遇上疫情,歸期一拖再拖,至去年11月快閃返港兩周,除了更新證件,不忘「慰藉」闊別多時的男友朱敏瀚(朱仔),但未等及見證男友於無綫頒獎禮奪「最佳男配角」,她已急急返台繼續開工,難怪當時朱仔苦笑表示女友幾乎包辦J2所有台灣節目。


男友不在身邊,思霆更加專注工作,返台後更加忙碌,既拍綜藝節目又拍台劇《美食無間》,亦要為自家網上平台拍片,近日她還與友人投資小生意,小試牛刀自製口罩鏈,於市集擺攤檔售賣。她落手落腳做Sales,與客人推介款式,雖然周末及周日才開檔,慶幸試業數星期銷情不俗。


唔驚被顧客認出


她接受東網訪問時表示:「其實啲鏈係我同個朋友分別整,一條大慨用15分鐘穿好。(價錢好貴?)我哋唔係走貴價路線,都係手作仔嚟,普通款式大約50港元,如果成條用上優質水晶就大概200港元。其實成本唔係好多,主要係手工,不過當見到一條一條嘅製成品,就會好有成功感。」又指罩不離口,不擔心被顧客認出。


「啲相好耐之前影」


對於日前有指她與拍拖3年多的朱仔陷入冷戰,被拍得一齊到茶餐廳醫肚時,朱仔全程黑面!思霆笑言:「我哋一早見到個記者影相,係專登唔拖手畀佢哋影。我哋關係好好,同埋啲相好耐之前影嘅。」而朱仔與女友口徑一致,力證情不變:「呢排冇新聞咩?我哋好好,佢哋作古仔,啲相係思霆舊年返嚟嘅。依家佢喺台灣,等佢拍埋手上嘅節目就返嚟,希望年中返到啦,但依家香港疫情咁樣,都係唔好返住。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!