掃呢頁CODE去手機

2022年9月7日 星期三

Amanda S.:黃金盛宴︱「美女廚神」Amanda S.重返無綫做節目 #Amanda #Amanda S

集合9位名廚的無綫台慶飲食節目《黃金盛宴》今日(6日)在將軍澳電視城拍攝宣傳片,除了名廚外還包括李家鼎、陳煒、黎諾懿、AmandaS.等,更請來馬浚偉 ...






集合9位名廚的無綫台慶飲食節目《黃金盛宴》今日(6日)在將軍澳電視城拍攝宣傳片,除了名廚外還包括李家鼎、陳煒、黎諾懿、Amanda S.等,更請來馬浚偉擔任主持,他說:「我今次主要係負責食,同埋菜單,人生就係要享受,我都煮咗2輯,今輯到我食啦,同埋到我評頭品足。呢9大名廚,個個喺TVB都獨當一面,偏心就唔會嘅,陳煒我又咁錫佢,諾懿我又睇住佢大,鼎爺我又咁尊重,但係公司叫得我返嚟主理呢個菜單,我一定會金睛火眼啄住佢哋,提高個水平,我做《大廚出馬》都畀啲廚師啄得多啦,今次仲唔到我啄番佢哋。」


近年少有在電視亮相有「美女廚神」之稱的Amanda S.回歸做節目,依家相當省鏡,她說:「好耐冇返嚟TVB拍嘢,今自己識做甜品,所以今次就整甜品。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!