掃呢頁CODE去手機

2022年9月7日 星期三

胡曦文(前名胡敏珊):胡曦文有苦自己知 頸椎關節倒轉有排醫 #胡敏珊 #胡曦文

商界女強人胡曦文(Christy)近日愈忙愈瘦,早前出席領袖論壇活動,晒出收埋多時的纖腰,她笑言現場有不少人向她請教如何Keepfit,她稱都是老生常 ...






商界女強人胡曦文(Christy)近日愈忙愈瘦,早前出席領袖論壇活動,晒出收埋多時的纖腰,她笑言現場有不少人向她請教如何Keep fit,她稱都是老生常談的方法,飲食和運動互相配合,她說:「有時夜晚食多咗,第二日就只會食一餐,會飲檸檬水,飯盒只食半盒。我覺得愈忙愈要做運動,我就鍾意行山、行公園和做瑜伽。」


不過她透露暫時不敢做太複雜的瑜伽動作,自爆有頸骨倒轉問題:「聽脊醫講原來好多人都有呢個問題,不過我情況唔係咁好,嚴重啲,要調整吓,要慢慢整,醫生話要醫3年。(點解會倒轉?)可能企得多、坐得多,呢排好忙要做珠寶系列及籌備緊NFT,要畫好多畫,每晚都做到好夜,但返到屋企又想有me time,鍾意睇書和打坐,搞到每日都唔夠瞓,腰骨好痛,睇醫生先知咁大件事。」故剛過去的生日,Christy也沒有太多聚會,只吃了一個蛋糕。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!